سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - July 02 2024
کد خبر: 90765
تاریخ انتشار: 07 تير 1403 09:41
با توجه به اهمیت و نقش حیاتی حضور و مشارکت همگانی در انتخابات 8 تیر 1403 با تاکید بر وحدت، انسجام ملی و مشارکت فعال و حداکثری، رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور بیانیه صادر کرد.
در پی سخنرانی ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در روز عید غدیر خم و آستانه چهلمین روزشهادت شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهانشان، و با توجه  به اهمیت و نقش حیاتی حضور و مشارکت همگانی در انتخابات 8 تیر 1403 با تاکید بر وحدت، انسجام ملی و مشارکت فعال و حداکثری، رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور بیانیه ای بشرح زیر صادر کرد.


انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فرایندهای سیاسی کشور است که تبلور اراده مردم ایران اسلامی بشمار می رود و فرصتی است که نه تنها رئیس قوه مجریه که نقشی حیاتی در تعیین و سیاست‌های کشور را بر کرسی ریاست می نشاند بلکه موجبات تعادل قدرت از طریق اراده مردم، چشم انداز سیاست داخلی و خارجی، پیشبرد توسعه کشور و افزایش مشروعیت بین المللی را در پی خواهد داشت.

روز هشتم تیرماه، روزی سرنوشت ساز است که سکان اداره کشور، در راستای منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظلهالعالی) به دست اصلح سپرده شود و مشارکت حداکثری در این فرایند نه تنها وظیفه‌ایشرعی و ملی است بلکه نقش مهمی در شکل‌دهی به آینده کشور دارد.

یکی از مهمترین شاخصهای توسعه، خودسازی و تمدن سازی توجه به کیفیت کالا و خدمات است که موجبات امنیت اقتصادی، رونق و جهش تولید، افزایش سطح زندگی، استقلال، توسعه فرهنگی و سیاسی و پیشرفت کشور شده و افزایش قدرت ملی را رقم خواهد زد. موضوعی مهم که با رویکرد صحیح در انتخاب اصلح ضمانت خواهد شد. شایسته مردی که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب داشته، کارآمد بوده و با دانش تخصصی، تجربه ای وافی و کارنامه‌ای تضمین شدهفرصتهای داخلی، ظرفیت های ملی و جوانان انقلابی را در راستای اعتلای ایران و ایرانی به کار ببندد و قلب آزرده ملت ایراناز استکبار و مستکبران جهان را، به مرحمی در سایه سار منویات مقام معظم رهبری، طپشی نو هدیه نماید. توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌هایابلاغی مقام معظم رهبری (دامتبرکاته)، رویکرد تحقق علمی و عملی کیفیت در توسعه کشور،  و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سیاست‌گذاری، تصمیم سازی و اجرای موثرمهمترین شاخص جامعه آزمایشگاههای کشور در انتخاب شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران بعنوانکوریدور حاکمیتی بیش از 3000 آزمایشگاه همکار و بالغ بر 40 هزار متخصص تاثیرگزار در کیفیت و یکی از مهمترین ارکان توسعه همه جانبه کشور تمام قد ایستاده است تا با مشارکت حداکثری در روز تاریخ ساز جمهوری اسلامی ایران، ایران قوی و سرافراز را رقم زند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر