شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - July 06 2024
کد خبر: 8600
تاریخ انتشار: 20 آذر 1392 20:24
تلاش‌ها براي ناكارآمد كردن دولت سرعت مي‌گيرد

چرا افراطیون،وزيران‌محبوب را نشان گرفته‌اند؟

به گزارش راه مردم، هر روز که ازعمر دولت تدبیر و امید مي‌گذرد، به سیر صعودی حملات انتخاری و کارشکنیهای تعمدی جریان افراط و نقاب افزوده مي‌شود. کافی است تا رخدادهای اجتماعی-سیاسی هفته اخیر را مرور نماییم تا متوجه شویم که افراطیون ترمزبریده چگونه و با چه ادبیات فرافکنانه‌اي دولت روحاني را مورد هجمه قرار داده و حتی رئیس‌جمهور مردمی را تهدید مي‌نمایند که سرنوشت سیدمحمدخاتمی در انتظار وی نیزخواهد بود.‌ (كدام سرنوشت هم البته معلوم نيست!)

وزرای کلیدی و تاثیرگذار در سیایت اقتصادی و خارجی به صورت همزمان در مجلس شورای اسلامی به دلایل واهی و گاها غیرمرتبط و البته سیاسی، یکی کارت زرد مي‌گیرد تا حواسش باشد تفکر درستی نداشته باشد! و همچنان در دایره فکری افراطیون حرکت کند و وزیر محبوب و مردمی دیگری نیز به بهانه بیان دیدگاهی اول از سوی وزیر دولت احمدي‌نژاد آن هم با ادبیات فاخر! مورد هتاکی قرار می‌گیرد و بعد نمایندگان حامی افراط نامه به ریاست‌جمهوری نوشته و بر روحانی امر مي‌نمایند که از ادامه فعالیت فلان وزیر ممانعت به عمل آورد.

کارشکنی و سنگ اندازی برابر اراده ملت واضحتر از این نمي‌شود که در مراسم روز دانشجو بدون توجه به فضای سیاسی موجود، کامران دانشجو!، به عنوان سخنران، انتخاب مي‌شود و در آن سو نیز برادر حسین شریعتمداری مامور می‌شود تا باادبیات فاخر خویش یکی را از نسل صدام و جماعتی را.....مورد خطاب قرار دهد.

و از طرفی دیگر خطبا و سخنرانان مخالف دولت و البته مخالف اراده مردم  به صورت زنجیره‌اي ماموریت گرم نگه داشتن تنور فتنه را بر عهده داشته باشند. نمي‌دانم چرا جماعتی فحاش و هتاک به خود اجازه مي‌دهند درقامت اصولگرایی زننده‌ترین حرکات و رفتارهای سیاسی را به نمایش بگذارند و تازه ادعای اصولگرایی و ولایت محوری نیز بنمایند؟

آیا دربین اصول گرایان اندیشمند و صاحب ایده وگفتمان پیدا نمي‌شود که برادرحسین‌ها در قامت اصول گرایی در محیط‌های دانشگاهی به جای دفاع از گفتمان انقلاب و ولایت به تخریب مبانی انقلاب و ولایت مي‌پردازند؟ آیا اصول گرایان نمایندگان ولایت محور و مردمدار ندارند که طیف افراط و وکیل الدوله‌هاي سابق که بی احمدی‌نژاد بهشت را نیز باور ندارند، وزیر دانشمندی را با سوال بی‌ربطی مواجه و به تعبیرخودشان شوکه نمایند؟ آیارسالت نمایندگی شوکه کردن مدیران شایسته و ترساندن آنها برای حرکت در مسیرباندی بجای مسیر ملت مي‌باشد؟

افراطیون هرچند که در محضر خدا و مردم بازنده شده‌اند ولی بجای عذرخواهی از خدا و مردم، همچنان به هزینه سازیها ادامه مي‌دهند. آنان نه تنها شرم از خرابکاری‌های گذشته ندارند که ملتی را در درون و بیرون دچار چالشهای ویرانگر نمودند، بلکه بنا دارند در قطاراعتدال، رانندگی نیز بنمایند. در چنین شرایطی ادامه ماموریت تیم مذاکره کننده هسته‌اي و نیز مدیران شایسته اصلاح روند اقتصادی با چالشها و با مانع‌هاي بزرگی روبرو خواهد بود.

افراطیون کمر همت بسته‌اند که هم تیم مذاکره کننده هسته‌اي را سازشکار جلوه دهند و هم اینکه وزرای تاثیرگذار در اصلاح روند اقتصادی را از کار بیاندازند و این یعنی اینکه دولت تدبیر و امید ناموفق جلوه نماید، بلکه افراطیون دوباره فرصت موج سواری داشته باشند.

منبع: بهار نیوز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر