جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: 85290
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1402 00:17
دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران:

نتیجه تایید‌ صلاحیت ها به کاندیدای هیات رئیسه اتاق اعلام شد

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران خبر داد: نظر حراست وزارت صمت درباره هر کدام از کاندیداها به خود فرد اطلاع‌رسانی شده است.
دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران درباره نتیجه احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران، گفت: روز گذشته عصر، نامه‌ای را از رئیس مرکز حراست وزارت صمت دریافت کردیم که نظر خود را درباره کاندیداهای ثبت‌نام شده برای انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، اعلام کرده بود.

جهانبخش سنجابی در گفت‌وگو با اتاق ایران آنلاین، افزود: انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دلیل زمان محدود، محتوای نامه را به هر یک از کاندیداها از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده؛ اما فرصتی برای بررسی حقوقی و محتوایی موضوع، سوالات و ابهامات، لازم‌الاجرا بودن یا نبودن نظرها نداشته و برای همین من هیچ پاسخی درباره پرسش‌های حقوقی و محتوایی ندارم.

او اظهار کرد: نظر حراست وزارت صمت درباره هر کدام از کاندیداها به خود فرد اطلاع‌رسانی شده که این نظر موید بالامانع بودن یا نبودن شرکت در انتخابات بوده و یا اینکه پرونده کماکان در حال رسیدگی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.  او تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تایید یا رد صلاحیت‌ها، مورد تایید انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر