شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 8381
تاریخ انتشار: 14 آذر 1392 14:35
باراک اوباما برخلاف بیل کلینتون و جرج بوش، تنها رئیس جمهوری آمریکاست که از ایمیل استفاده می‌کند، هرچند اوباما گفته است که تنها ۱۰ نفر از نشانی ایمیل او خبر دارند.

به گزارش راه مردم، بارک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید بنا به "دلایل امنیتی" اجازه ندارد که از تلفن‌های هوشمند شرکت اپل، یعنی آیفون، استفاده کند، هر چند از آی پد، یعنی تبلت این شرکت استفاده می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری ها، رئیس جمهوری آمریکا این اظهارات را چهارشنبه شب؛ در جمع جوانانی مطرح کرد که برای شنیدن نظرات وی در مورد طرح بیمه همگانی پیشنهادی‌اش گرد آمده بودند.

ادوارد اسنودن، افشاگر اسناد محرمانه امنیتی - اطلاعاتی آمریکا مدعی شده که شرکت اپل در کنار دیگر شرکت‌های فناوری، اطلاعات مربوط مشتریان خود را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا قرار می‌داده است. این ادعا از جانب شرکت‌های فناوری رد شده است.

در گزارش رویترز همچنین آمده است که باراک اوباما برخلاف بیل کلینتون و جرج بوش، تنها رئیس جمهوری آمریکاست که از ایمیل استفاده می‌کند، هرچند اوباما گفته است که تنها ۱۰ نفر از نشانی ایمیل او خبر دارند.

شرکت بلک بری کانادا مبدع قراردادن رایانامه بر روی تلفن همراه است. اما پس از آنکه رقبا تلفن های همراهی که بیشتر مورد توجه مشتریان بود - از جمله تلفن ایفون شرکت اپل و تلفن هایی که از نرم افزار اندروید استفاده می کنند- به بازار عرضه کردند، جایگاه بلک بری در بازار تضعیف شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، مسئولان شرکت به تازگی از قصد خود برای فروش شرکت منصرف شده اند و در تلاشند با معطوف کردن توجه خود مشتریان بزرگ تجاری و دولتی، مسیر جدیدی را در پیش گیرند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر