شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - July 06 2024
کد خبر: 76658
تاریخ انتشار: 18 ارديبهشت 1401 20:33
بازار خودرو متلاطم تر از همیشه گزارش می شود

پراید 205 میلیون تومان شد!

قیمت پراید ۱۱۱ امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش راه امروز: نابسامانی بازار خودرو انتقاد تقریبا تمامی مسئولان کشور از مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، پلیس، دولت و ... را به دنبال خود داشت، با این حال تا به امروز هیچ اتفاق مثبتی در بازار نیفتاده و قیمت ها اگرچه کُند اما همچنان روند افزایشی را حفظ کرده اند؛ به گونه ای که به نظر می رسد بازار خودرو بدون متولی بوده و اخبار هیجانی و دلالان نبض قیمت ها را به دست گرفته اند.

 اگرچه عرضه کم خودرو از جمله دلایل اصلی نابسامانی بازار خودرو محسوب می شود و این موضوع مورد تایید مسئولان وزارت صمت نیز قرار گرفته اما تا به امروز که تقریبا ۵۰ روز از شروع سال جدید گذشته هنوز سیاست دقیقی از سوی متولیان برای افزایش عرضه خودرو اتخاذ نشده و بازار خودرو همچنان تشنه تر از قبل مانده است.

قیمت انواع خودروها در بازار 
رصد بازار خودرو نشان می دهد، قیمت پراید 111 با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

 تیبا یک میلیون تومان کاهش یافت و ۱۹۷ میلیون تومان بود. تیبا دو هم با یک میلیون تومان کاهش به ۲۰۷ میلیون تومان و تیبا دو پلاس با دو میلیون تومان افزایش به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

 کیا سراتو امروز ۸۰ میلیون تومان افزایش یافت و به یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر، قیمت دنا تیپ یک با دو میلیون تومان کاهش به ۳۹۰ میلیون تومان رسید. دنا پلاس دنده‌ای توربو با ۱۱ میلیون تومان افزایش به ۴۷۷ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو اتوماتیک با چهار میلیون تومان کاهش به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

در این میان؛ پژو پارس چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به ۳۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با دو میلیون تومان کاهش به ۳۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با دو میلیون تومان افزایش به ۳۴۷ میلیون تومان رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر