جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 74710
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1400 00:48
بعضی چهره های مشهور آنقدر خوش شانس بوده اند که با سلبریتی مورد علاقه شان نه تنها ملاقات داشته بلکه ازدواج هم کرده اند و رویایشان به حقیقت پیوسته است. در ادامه از چهره های مشهوری خواهیم گفت که شانس ازدواج با سلبریتی مورد علاقه شان را داشته اند.
بسیاری از ما سلبریتی های مورد علاقه ای داریم که حتی ممکن است گاهی درباره ی ازدواج با آن ها خیالبافی کنیم و گرچه بعضی از ما در تصورمان هم نمی گنجد که حتی یک زمانی یک جایی با آن ها برخوردی تصادفی داشته باشیم، اما برای چهره های مشهور این موضوع قابل قبول تر و شدنی تر است. بعضی چهره های مشهور آنقدر خوش شانس بوده اند که با سلبریتی مورد علاقه شان نه تنها ملاقات داشته بلکه ازدواج هم کرده اند و رویایشان به حقیقت پیوسته است.

در ادامه از چهره های مشهوری خواهیم گفت که شانس ازدواج با سلبریتی مورد علاقه شان را داشته اند.

ماریا کری و نیک کانن


ماریا کری و نیک کانن اولین بار در سال ۲۰۰۵ در جریان مراسم جوایز برگزیده نوجوانان (Teen Choice Awards) با یکدیگر آشنا شدند. در این مراسم کانن جایزه ی کری را به او تقدیم کرد. کانن بعدها گفت که علاقه ی او به کری به حتی پیش از آغاز رابطه عاشقانه شان باز می گشت. در آن زمان او نمی توانست آنچه در دلش می گذشت را پنهان کند و در مصاحبه هایش جز تعریف و تحسین چیز دیگری درباره ی کری به زبان نمی آورد.

وقتی کری یکی از مصاحبه های کانن را شنید، به سراغش رفت و به او گفت: «حرف هایت درست است! به من فرصت بده تا محقق شان کنم!»

هیچ کس باورش نمی شد کانن همان آدم زندگی کری باشد اما کانن ثابت کرد که آن ها در اشتباه بودند و ۳ سال پس از آشنایی شان، این زوج با یکدیگر ازدواج کردند. گرچه ۶ سال بعد از یکدیگر جدا شدند، اما کری و کانن کماکان رابطه ی دوستانه ای دارند و دوقلوهایشان، موراکن و مونرو را با هم بزرگ می کنند.

میلا کونیس و اشتون کوچر


میلا کونیس در ۱۴ سالگی در یک برنامه ی تلویزیونی به نام «شوی دهه هفتاد» (That ’۷۰s Show) با اشتون کوچر همبازی بود. و گرچه کونیس همیشه از کوچر خوشش می آمد اما بیشتر از یک دهه طول کشید تا آن ها با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

از آنجایی که دیر رسیدن بهتر از نرسیدن است، میلا کونیس بالاخره در سال ۲۰۱۵ با اشتون کوچر ازدواج کرد و آن ها حالا ۲ فرزند دارند.

جاش دوهامل و فرگی

جاش دوهامل از فرگی که حالا همسر سابقش است، قبل از آنکه حتی با هم آشنا شوند، خوشش می آمد. او خود آستین بالا زد و از تهیه کننده ی شوی تلویزیونی اش به نام «لاس وگاس» (Las Vegas) خواست فرگی و گروه موسیقی اش، بلک آید پیز (The Black Eyed Peas) را به این برنامه دعوت کند. لازم به گفتن نیست که نقشه اش گرفت و آن ها در نهایت با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

این زوج در سال ۲۰۰۹ باهم ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۳ صاحب پسری به نام اکسل شدند. گرچه زندگی مشترک آن ها ۴ سال بعد به پایان رسید.

کانیه وست و کیم کارداشیان

چهره های مشهوری که با سلبریتی های مورد علاقه خود ازدواج کردند

چشم کانیه وست از قبل از شروع رابطه عاشقانه اش با کیم کاردشیان دنبال او بود. او بعدها گفت که از سال ۲۰۰۶ که عکسی از کارداشیان در کنار پاریس هیلتون دید از او خوشش می آمد.

آن ها در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند اما کارداشیان هنوز از همسر آن زمانش، کریس هامفریز که بسکتبالیستی حرفه ای بود، جدا نشده بود و آن ها در سال ۲۰۱۳ طلاق خود را نهایی کردند. همان سال، در روز تولد ۳۳ سالگی کارداشیان، او و وست با یکدیگر نامزد و یک سال بعد باهم ازدواج کردند.

ویز خلیفا و امبر رز

ویز خلیفا از قبل از اینکه با امبر رز وارد رابطه عاشقانه شود، از او خوشش می آمد و این موضوع را پنهان هم نکرد. در مصاحبه ای وقتی از خلیفا سؤال شد که آیا دختری هست که دوست داشته باشد با او باشد، خلیفا در جواب گفت «امبر رز».

رز هم بی تفاوت نماند و در توییتر به خلیفا پیام داد. آن ها به یکدیگر علاقمند شدند و در سال ۲۰۱۳ ازدواج کردند. اما زندگی مشترک شان خیلی دوام نیاورد و یک سال بعد از هم جدا شدند.

لیسا بونت و جیسون موموآ

لیسا بونت به معنای واقعی کلمه سلبریتی مورد علاقه ی دوران کودکی جیسون موموآ بود. موموآ وقتی تنها ۸ سال داشت سریالی تلویزیونی به نام «شوی کازبی» (The Cosby Show) را تماشا می کرد. او وقتی همسر فعلی اش، لیسا بونت را در تلویزیون دید، گفت: «مامان من این را می خواهم.»

رویای موموآ در سال ۲۰۰۵ به حقیقت پیوست، زمانی که این زوج با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. آن ها در سال ۲۰۱۷ باهم ازدواج کردند و صاحب ۲ فرزند شدند. با این حال، زندگی مشترک این زوج دوام نیاورد و آن ها ژانویه ی امسال از جدایی خود خبر دادند.

آدام سندلر و جکی تیتون

جکی تیتون، بازیگر آمریکایی، با نیمه ی گمشده اش، آدام سندلر سر صحنه ی فیلمبرداری محبوب ترین فیلم سندلر یعنی «پدر بزرگ» (Big Daddy) آشنا شدند. گرچه تیتون نقش کوتاهی در فیلم داشت که یک متصدی بار بود اما آنقدری فرصت بود که در همانجا رابطه ای میان او و سندلر شکل بگیرد. طولی نکشید که آن ها با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند.

این زوج در سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کردند و ۲ دختر نیز دارند.

جو منگنیلو و سوفیا ورگارا

در سال ۲۰۱۴ وقتی در مصاحبه ای از جو منگنیلو سؤال شد که از چگونه زن هایی خوشش می آید، در پاسخ تنها گفت: «سوفیا ورگارا. خود خودش است.»

منگنیلو و ورگارا یک سالی در رابطه عاشقانه بودند و در سال ۲۰۱۵ باهم ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای از منگنیلو سؤال شد که سلبریتی مورد علاقه اش چه کسی است که او بی درنگ پاسخ داد: «من در واقع با سلبریتی مورد علاقه ام ازدواج کرده ام.»

جان تراولتا و کلی پرستن

کلی پرستن، بازیگر و مدل آمریکایی، در مصاحبه ای فاش کرد که در ۱۶ سالگی وقتی از یک سالن نمایش بیرون می آمد چشمش به پوستری از جان تراولتا افتاد و یکباره به دلش افتاد که یک روز با این مرد ازدواج خواهد کرد، اتفاقی که در نهایت هم رخ داد. آن ها در سال ۱۹۸۷ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۹۹۱ باهم ازدواج کردند. زندگی مشترک آن ها پس از ۲۹ سال با مرگ کلی در سال ۲۰۲۰ پایان یافت.

روزیاتو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر