جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 74279
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1400 10:17
چند روز پیش تولد جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو بود و رونالدو به عنوان هدیه ی تولد، کادویی خیره کننده به او داد؛ یک نمایش لیزری که صورت جورجینا را بر روی نمای برج خلیفه دوبی نشان می داد.

به گزارش Mirror، فوق ستاره ۳۶ ساله ی منچستر یونایتد هزاران پوند صرف این نورپردازی لیزری که صحنه هایی از مستند اخیر رودریگز که به زندگی او می پردازد با نام I Am Georgina را نیز نشان می داد، کرده بود. هزینه ی پخش چنین ویدیویی به مدت ۳ دقیقه بر روی نمای برج خلیفه دست کم ۵۰ هزار پوند است که البته این مبلغ برای فوق ستاره پرتغالی رقم بالایی نیست.

جورجینا

جورجینا در این فیلم مستند می گوید که اوایلِ رابطه اش با کریستیانو رونالدو گاهی در عمارت او گم می شده و ۶ ماه طول کشیده تا به بزرگی آن عادت کند. او می گوید: «گاهی می خواستم بروم به آشپزخانه و آب بخورم ولی نمی دانستم از کدام طرف باید بروم. بعضی وقت ها نیم ساعت طول می کشید تا بتوانم به اتاق پذیرایی برگردم چون راهم را بلد نبودم و خانه واقعاً بزرگ بود. زمانی که بچه بودم، به زندگی در آپارتمان های کوچک عادت داشتم. به همین خاطر وقتی آن جا بودم اصلا نمی دانستم چی به چی است.»

آلوارو دیاز مدیر بخش سرگرمی نتفلیکس اسپانیا می گوید که این مستند روند زندگی جورجینا ردوریگز را دنبال کرده و نشان خواهد داد که چگونه او از کار به عنوان فروشنده ی لباس های مارک به پوشیدن آن ها بر روی فرش قرمز رسیده است.

با توجه به این که همسر جورجینا رودریگز، کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور است و باز با توجه به این که خود جورجینا حالا ثروتی ۲۰ میلیون پوندی برای خودش به هم زده، طرفدارانش از زندگی تجملاتی وی که مملو از ماشین های اسپرت، قایق های تفریحی، لباس ها و جواهرات گرانقیمت است، متعجب نخواهند شد. با این حال، زندگی او همیشه این قدر لوکس نبوده است.

تنها هفت سال پیش، خانم رودریگز که آن زمان ۲۰ سال سن داشت، در حال گذران زندگی بسیار معمولی تری بود. او در شهر بریستول به عنوان خدمتکار فعالیت و حقوقی معادل ۱۲۵ پوند در هفته دریافت می کرد. او همزمان که به عنوان پرستار بچه کار می کرد به کلاس های زبان انگلیسی و رقص هم می رفت.

اما شرایط این مدل اسپانیایی قطعا تغییر کرده است. پس از این که رونالدو در تابستان با منچستر قرارداد امضا کرد، او به همراه چهار فرزندش ـ و دوتای دیگر که در راهند و سال بعد به جمع شان اضافه خواهند شد ـ به چشایر آمد. حالا همسایه هایشان وین رونی، رحیم استرلینگ و هری مگوایر هستند.

او هم اکنون با برندهای مشهور سوئیسی و ایتالیایی همکاری دارد. همچنین طراحان مد نظیر گوچی و شوپارد نیز در صفحه ی اینستاگرام او با وی همکاری می کنند. و برندهای مشهور بریتانیایی هم مدام به او پیشنهاد مبالغ بالا برای تبلیغ محصولات شان را می دهند. منابع نزدیک به خانم رودریگز ـ که بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین زنان اسپانیا دارد ـ می گویند که او قصد دارد با برندهای بریتانیایی فعالیت گسترده ای را شروع کند. جورجینا قرار است با برند انگلیسی پریتی لیتل تینگ، و شرکت یوگای Alo Yoga قراردادهایی را امضا کند.

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز بیش از ۵ سال است که با هم هستند. کریستیانو که برنده ی ۵ توپ طلا نیز هست تاکید می کند که این دو به زودی ازدواج خواهند کرد. او می گوید: «ممکن است یک سال دیگر این اتفاق بیفتد، ۶ ماه دیگر یا حتی ۱ ماه دیگر. من ۱۰۰۰ درصد مطمئنم که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر