شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 73677
تاریخ انتشار: 22 دی 1400 23:35
در اکران خصوصی فیلم جیران برخی از بازیگران با استایل های خاص خود غوغا کردند از پریناز ایزدیار گرفته تانهال دشتی با تیپ متفاوت و جنجالی اش.

چندحضور جمعی از هنرمندان و فرهیختگان به شکل خصوصی به اکران درآمدهنرمندان با استایل‌های متفاوتی در این مراسم حضور یافتند. اگرچه برخی از آن‌ها ترجیح داده بودند رسمی و در عین حال شیک باشند، اما انتخاب برخی نیز این بود که با استایلی کژوال و کاملا غیررسمی در مراسم حضور یابند.

ما به طور تخصصی به بررسی استایل هنرمندان در این مراسم پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید: 

پریناز ایزدیار 

چند وقتی است که پریناز ایزدیار شلوار‌های گشاد را در استایل خود به کار می‌گیرد. این بازیگر در اکران خصوصی سریال جیران نیز شلوار گشاد طوسی‌رنگ خود را با مانتویی چهارخانه که رنگ‌های طوسی و زرد در آن غالب بودند، ست کرده بود. همرنگ بودن کیف و کمربند نیز بسیار انتخاب درستی بود.

پریناز ایزدیار در اکران خصوصی فیلم جیران

تبلیغ

نیکی مظفری

نیکی مظفری از آن دسته بازیگرانی است که خودش در حوزه طراحی لباس فعالیت دارد. او برای مراسم اکران مانتوی صورتی پوشیده بود که قسمت بالاتنه آن پارچه‌های خاص سنتی کار شده بود. انتخاب کیف طلایی شاید برای این مدل پارچه‌ها درست باشد، اما با پیراهن جین زیر مانتو هماهنگ نبود.

استایل نیکی مظفری در اکران خصوصی جیران

بهرام رادان

رنگ مشکی ترجیح بهرام رادان در چند مراسم اکران اخیر بوده است. او برای اکران فیلم گربه سیاه هم کت و شلوار مشکی‌رنگ را انتخاب کرده بود. کت او راه‌راه‌های باریکی داشت که چندان به چشم نمی‌آمدند، اما مدل طراحی دکمه‌های کت او به شدت جلب توجه می‌کردند.

بهرام رادان در اکران خصوصی جیران

غزل شاکری

ترجیح غزل شاکری ساده‌پوش برای مراسم اکران خصوصی، پالتوی نسبتا بلند سرمه‌ای رنگ بود. جذابیت این پالتو را کیف و پیراهن آبی کاربنی تکمیل می‌کرد. اگرچه پیراهن زیر پالتو بسیار ساده بود، اما جلیقه‌ای که شاکری از روی آن پوشیده بود، تا حدودی سادگی را از آن دور می‌کرد.

غزل شاکری در اکران خصوصی جیران

شبنم قلی‌خانی

برخلاف بسیاری از بازیگرانی که استایل ساده‌ای داشتند، شبنم قلی‌خانی در مراسم اکران این سریال، به هیچ عنوان ساده نبود. از وِست پشمی او گرفته تا کیف چوبی‌اش، هرکدام به نوعی سادگی را از او دور می‌کردند. با توجه به رنگ مو‌های او، شاید بهتر بود رنگ دیگری را برای شال انتخاب کند.

شبنم قلی‌خانی در مراسم اکران سریال جیران

نهال دشتی

متفاوت‌ترین استایل مراسم اکران خصوصی جیران را نهال دشتی داشت. او به جای پوشیدن مانتو، بلوز و شلوار گشادی را ترجیح داده بود که انتخاب آن‌ها نوعی جسارت از او را نشان می‌دادند. بلوز و شلوار او از جنس لمه بود و کیف نقره‌ای رنگ، به جذابیت لباس می‌افزود.

آرایش صورت نهال دشتی در مراسم دیشب بسیار جلب توجه می‌کرد. سایه صورتی او همخوانی جذابی با رنگ شال داشت و همچنین اکلیل‌های روی شال نیز متناسب با جنس لمه لباس او بود.

متفاوت‌ترین استایل مراسم اکران خصوصی جیران را نهال دشتی داشت

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر