سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: 72491
تاریخ انتشار: 08 آذر 1400 14:15
لارنس برنده اسکار در مصاحبه جدیدی با مجله «ونتی فر» می‌گوید علت این اتفاق ترتیب اهمیت نقش‌ها بوده است. «من نفر اول فهرست بازیگران بودم.»

فیلم «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» به زودی از نت‌فلیکس پخش خواهد شد و بینندگان می‌بینند که نام «جنیفر لارنس» لحظاتی پیش از «لئوناردو دی‌کاپریو» در تیتراژ آغازین به نمایش درخواهد آمد. لارنس برنده اسکار در مصاحبه جدیدی با مجله «ونتی فر» می‌گوید علت این اتفاق ترتیب اهمیت نقش‌ها بوده است. «من نفر اول فهرست بازیگران بودم.»

اظهارات بازیگر معروف درباره انتشار تصاویر خصوصی اش

لارنس می‌گوید: «با نفر اول فهرست بودن [مشکلی ندارم؟]نه؛ و فکر کردم که در تیتراژ باید خودش را نشان دهد. لئو در این خصوص بسیار سخاوتمند بود. قراردادی داشتیم که نامش را «لاورن و شرلی» گذاشته‌اند که یعنی اولویت‌بندی برابر. اما به گمانم در جایی، پا را فراتر گذاشتم و گفتم: «اگر برابر نباشد چه می‌شود؟»»

لارنس با این حال دستمزدی برابر با دی‌کاپریو دریافت نکرده است. «ورایتی» در ماه آگست گزارش داد که دی‌کاپریو برای «بالا را نگاه نکنید» ۳۰ میلیون دلار و لارنس ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند. لارنس در مورد این اختلاف دستمزد می‌گوید: «بله من هم آن گزارش‌ها را دیده‌ام. ببینید، لئو بیش از من در گیشه درآمدزایی می‌کند. من از قراردادم بسیار خوشحالم و احساس بختیاری می‌کنم. اما در موقعیت‌های دیگری که دیده‌ام – و تردیدی ندارم که همکاران زن دیگر هم دیده‌اند – پرس‌وجو در مورد دستمزد برابر بسیار ناخوشایند است؛ و اگر قراردادی که برابر نیست را زیر سؤال ببرید، به شما می‌گویند بحث جنسیت نیست، اما نمی‌توانند بگویند دقیقاً علتش چیست.»

لارنس در بخشی از این مصاحبه از درز تصاویر برهنه‌اش در سال ۲۰۱۴ نیز می‌گوید. در آن رسوایی تصاویر برهنه بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله چندین بازیگر و مدل مثل «ریحانا»، «سلنا گومز» و «کیم کارداشیان» در وبسایت «۴چان» درز کرد.

لارنس در این خصوص به مجله می‌گوید: «هر کسی می‌تواند برود به بدن برهنه من بدون رضایت من نگاه کند، در هر ساعتی از روز که بخواهد. یک نفر در فرانسه آن‌ها را منتشر کرد. آسیب روحی آن تا ابد باقی خواهد ماند.» او اضافه می‌کند: «احساس می‌کنم تمام مردم کره لعنتی زمین به من تجاوز کرده‌اند – یعنی، حتی یک نفر در دنیا نیست که نتواند تصاویر خصوصی من را ببیند.»

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «کیت دیبیاسکی (لارنس)، دانشجوی فارغ‌التحصیل ستاره‌شناسی، و استادش دکتر رندال میندی (دی‌کاپریو) کشف می‌کنند که یک سیارک وارد منظومه شمسی شده. مشکل – این است که مستقیم به سمت زمین در حرکت است. مشکل دیگر؟ هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد.» مک‌کی نقش دیبیاسکی را برای لارنس نوشته، اما چندین ماه بر روی فیلمنامه وقت صرف کرده تا دی‌کاپریو را برای بازی راضی کند.

مک‌کی به «ونتی فر» می‌گوید: «خشم هیچ‌کس زیباتر از جن نیست. وقتی که او برآشفته می‌شود، یعنی باید مراقب بود. به بازی او در «دفترچه امیدبخش» (Silver Linings Playbook) نگاه کنید، یا هر فیلم دیگرش. می‌خواستم زنی راست‌گو و شوخ و قدرتمند را رها کنم و این زن جن لارنس است. منظورم این است که آن شخصیت از درون من تراوش کرد. جن را تصور می‌کردم و دقیقاً می‌دانستم که چه حرف‌هایی حاضر است بزند…»

۳۰ نما

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر