پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 71939
تاریخ انتشار: 21 آبان 1400 10:49
بلا حدید یکی از مشهورترین مدل ها با انتشار عکس های ناراحت کننده از خودش درباره بیماری افسردگی اش افشاگری کرد.

به گزارش بی بی سی؛ بلا حدید، مانکن مشهور آمریکایی درباره سلامت روانش صحبت کرده و افسردگی‌اش را «قطار وحشتی» خوانده که بالا و پایین می‌رود، اما در نهایت قرار است به نقطه پایان برسد.

بلا حدید برای مخاطبان میلیونی‌اش در اینستاگرام که بیش از ۴۷ میلیون نفر هستند، گفته شبکه‌های اجتماعی واقعی نیستند و آدم‌ها برای سلامت روانشان باید به خودشان مراجعه کنند و مدتی با خود تنها باشند تا نقاط ضعف و اضطراب‌هایشان را بشناسند.

او به همه کسانی که با اختلال‌های روانی دست و پنجه نرم می‌کنند گفت: «شما تنها نیستید.»

بلا حدید ۲۵ساله اخیرا اعلام کرد که از زمان نوجوانی از افسردگی و اضطراب شدید رنج می‌برده است.

حدید این بار در واکنش به ویدئویی که ویلو اسمیت، خواننده ۲۱ساله آمریکایی، درباره احساس‌عدم امنیت و اضطرابش منتشر کرده، خطاب به او گفت که کلماتش باعث شده او هم کم‌تر احساس تنهایی کند.

بخشی از ویدئوی ویلو اسمیت را منتشر کرده که در آن رو به دوربین می‌گوید: همه آدم‌ها گاهی درباره هنرشان احساس‌عدم اطمینان دارند یا فکر می‌کنند به اندازه کافی خوب نیستند و گرفتار مشکلات ذهنی و غمگین می‌شوند. اما این طبیعی است.

به اعتقاد ویلو اسمیت آدم‌ها با هم تفاوت دارند، اما هر آدمی یک نقطه قوت برای عرضه دارد و در نهایت در این حس تنهایی همه با هم مشترک هستند و مانند هم فکر می‌کنند. اما سعی می‌کنند دردهایشان را پنهان کنند.

بلا حدید عکس‌های خود در حالت گریه را هم منتشر کرده و در حالی که سوزن سرم بر دست دارد

او می‌گوید: «شبکه‌های اجتماعی واقعی نیستند. همه افرادی که در عذاب هستند لطفا این را به یاد داشته باشندمن آنقدر شکست و فرسودگی داشتم که بدانم: اگر به اندازه کافی سخت روی خودتان کار کنید، با خودتان تنها وقت بگذرانید که ترس‌ها و تحریک‌کننده‌های ذهنی، و لذت‌هایتان را بشناسید، و نظم داشته باشید، همیشه متوجه خواهید شد و یاد خواهید گرفت که منشاء دردهایتان کجاست و آن‌ها را چطور باید مدیریت کنید.»

بلا حدید مانکنی بسیار مشهور و موفق در جهان است که پدری فلسطینی و مادری هلندی دارد. او قبلا هم درباره افسردگی‌اش به طور عمومی صحبت کرده است.

موسسه خیریه «مایند» یا «ذهن» در بریتانیا که ویژه افراد دارای اختلالات روانی است می‌گوید در این کشور از هر شش نفر یک نفر با یکی از اختلال‌های رایج مثل اضطراب، افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر