شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - July 06 2024
کد خبر: 70027
تاریخ انتشار: 02 مهر 1400 15:21
با تغییر وزیر صمت، بازار گمانه زنی ها در خصوص مدیران عامل ایران خودرو و سایپا داغ است. هر چند روز یکبار در محافل غیررسمی و رسمی از جمله رسانه ها اسامی مختلفی به عنوان گزینه های تصدی مدیرعاملی مطرح می شود.
به گزارش خط بازار، با تغییر وزیر صمت، بازار گمانه زنی ها در خصوص مدیران عامل ایران خودرو و سایپا داغ است. هر چند روز یکبار در محافل غیررسمی و رسمی از جمله رسانه ها اسامی مختلفی به عنوان گزینه های تصدی مدیرعاملی مطرح می شود. این در حالی است که وزیر صمت در این خصوص تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده است.

در همین خصوص اخبارها و شنیده ها حاکی از آن است که وزیر صمت طی جلسه ای با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا به هر دو این فرصت را داده تا با سرعت میزان تولید را افزایش دهند. براین اساس ظاهرا، معیار بقا در هرم مدیریتی خودروسازان، رشد تولید در نظر گرفته شده است. البته ممکن است وزیر صمت فعلا تغییر مدیران عامل را از دستور کار خارج کرده باشد و دغدغه اصلی وی در شرایط کنونی صرفا رشد تولید باشد.

فارغ از اینکه برنامه وزیر صمت برای تیم مدیریتی ایران خودرو و سایپا چه باشد، به نظر می رسد تغییرات جدید در خودروسازی حداقل یک ماه به تعویق افتاده است و تا آبان ماه باید صبر کرد. از طرف دیگر با توجه به برنامه جهشی وزیر صمت در تولید خودرو بعید است که خودروسازان بتوانند همسو با وزیر صمت حرکت کنند چون که هر چه در توان داشتند طی چند سال اخیر به منصه ظهور رسانده اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر