دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - July 08 2024
کد خبر: 69925
تاریخ انتشار: 30 شهريور 1400 13:29
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳۰ شهریور ۱۴۰۰؛

دلار بالا كشيد

قیمت دلار صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان قیمت خورد.
هر گرم طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریور یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان قیمت داشت و بدون تغییر نسبت به روز گذشته ارزش‌گذاری شد. سکه امامی ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد و ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان به‌فروش رسید. دلار آمریکا نیز ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان فروخته و ۴۰ تومان گران شد.

قیمت انواع سکه 
سکه امامی اولین خرید و فروش‌های امروز را با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت آغاز کرد و ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان فروخته شد. اما نیم‌سکه با افت ۳۰ هزار تومانی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورد.  

دلار آمریکا صبح امروز در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان قیمت داشت و ۴۰ تومان از روز دوشنبه گران شد. یورو نیز با رشد ۶۰ تومانی، ۳۲ هزار و ۲۳۵ تومان به فروش رسید.  

قیمت ارز در صرافی ملی
قیمت دلار در صرافی ملی ساعت ۱۰ و نیم امروز ۳۸ تومان ارزان شد و به ۲۶ هزار و ۵۳۱ تومان  رسید. یورو در صرافی‌های منتخب ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان فروخته می‌شود و نسبت به روز گذشته نوسان نداشته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر