دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - July 08 2024
کد خبر: 69542
تاریخ انتشار: 18 شهريور 1400 13:00
پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰؛

نرخ دلار در پايان هفته

قیمت دلار در بازار آزاد ظهر امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور به ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت خورد.
 هر گرم طلا ۱۸ عیار ظهر امروز پنجشنبه هجدهم شهریور با افزایش سه هزار تومانی نسبت به روز قبل، یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت خورد. دلار آمریکا در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان و با رشد ۱۴۰ تومانی فروخته شد. همچنین سکه امامی ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد و ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.     

یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان یک میلیون و ۱۶۸ هزار تومان 

قیمت سکه امامی ظهر امروز در مسیر صعودی قرار گرفت و ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید. این رقم ۵۰ هزار تومان از آخریم معاملات روز چهارشنبه بیشتر بود.

دلار در اولین خرید و فروش‌های بازار آزاد، ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش داشت و نسبت به عصر چهارشنبه ۳۰ تومان ارزان شد. یورو هم با افت ۲۰ تومانی ۳۲ هزار و ۷۴۰ تومان به فروش رسید.

دلار ساعت ۱۳ ظهر پنجشنبه در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد. ۱۴۰ تومان بیشتر از روز چهارشنبه. یور آزاد نیز با رشد ۲۰۰ تومانی، ۳۲ هزار و ۹۶۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی ساعت ۱۱ امروز به ۲۶ هزار و ۸۸۰ تومان افزایش پیدا کرد و ۸۲ تومان گران شد. یورو دولتی نیز در صرافی‌های منتخب با افزایش ۶۸ تومانی، ۳۱ هزار و ۶۰۷ تومان عرضه می‌شود.
عناوین مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر