شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 69169
تاریخ انتشار: 07 شهريور 1400 11:40
امروز هفتم شهريورماه؛ شاخص ۳۱۷۵ هزار واحد افت کرد

بورس نزولی شد

در اولین ساعات معاملات امروز یکشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۰ از بین ۳۱۱ نماد معامله شده در بورس تهران حدود ۱۹۱ نماد ارزش سهام خود را از دست دادند و ۱۲۰ نماد به روند صعودی روز‌های گذشته ادامه می‌دهند. موردی که نشان می‌دهد بعد مدت‌ها دوباره اکثریت بازار به دست نماد‌های قرمزرنگ افتاده است. در بازار فرابورس هم شرایط به همین شکل است. طوری که از بین ۲۳۲ نماد معامله شده در ساعات اولیه، ۱۲۳ نماد روند نزولی دارند و ۱۰۹ نماد با افزایش قیمت سهام مواجه هستند.
به گزارش راه امروز: شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز هفتم شهریور ماه روند نزولی در پیش گرفت و با ۳ هزار و ۱۷۵ واحد افت به یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن با یکهزار واحد رشد به ۴۶۸ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

آخرین قیمت ۲۱۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سپید»، «شستا»، «خودرو»، «برکت»، «فولاد»، «فملی» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «مدیریت»، «کرمان»، «گدنا»، «مادیرا»، «لطیف»، «وسپهر» و «فگستر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

شاخص فرابورس هم با ۷۲ واحد رشد به ۲۲ هزار و ۸۰۰ واحد رسید.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر