دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 6820
تاریخ انتشار: 28 مهر 1392 20:28
پس از اتمام نشست خبری اشتون و ظریف و در حالی که هنوز هیچ خبری در مورد مذاکرات حتی به صورت غیر رسمی در بین خبرنگاران در ژنو وجود نداشت «م . م» عضو تیم پیشین پرونده هسته ای ایران که به صورت اتفاقی، نویسنده یک روزنامه سابقاً عصر نیز است، در تماسی با نماینده یکی از خبرگزاری های اصولگرا و تازه تاسیس در سفر به ژنو، از آنها خواست این خط خبری را دنبال کنند: «مذاکرات چرا شکست خورد؟»

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ این مساله به صورت ناگهانی از سوی نماینده این خبرگزاری در میان سایر خبرنگاران ایرانی مطرح شد که با تعجب این جمع مواجه شد.

این در حالی است که جو حاکم در محل نشست و نیز جو بین خبرنگاران ایرانی که در میانشان مسولان مذاکره کننده نیز حضور داشتند بسیار مثبت و دارای پیشرفت برداشت می شد،

همچنین در روز سه شنبه یعنی اولین دور از مذاکرات به ناگهان خبری از سوی گاردین منتشر شد مبنی بر اینکه به ظریف از تهران فشار آورده اند که «امتیازات را تعدیل کن» . عراقچی بلافاصله این مساله را تکذیب کرد.

بعد از پیگیری خبرنگار ما، مشخص شد که این خبر از جانب یکی از خبرنگاران نسیم آنلاین توتیت شده است. این خبرنگار از نزدیکان این فرد از اعضای ستاد جلیلی در تهران بوده است.

مغضوب جلیلی ام، زنده باد نهار!

«م.م» در تازه ترین پست منتشره صفحه شخصی فیس بوک خود به بهانه انتقاد از نزدیکان دولت نوشت : "من عمیقا منتقد رفتار انتخاباتی آقای جلیلی هستم و خواهم ماند ولی از دیپلماسی هسته ای مقاومتی و دستاوردهای آن دفاع میکنم و عقیه دارم دوستان دولت هم که بنای خود را بر نفی مطلق گذاشته اند به زودی خواهند دید که چاره ای جز اتخاذ یک رویکرد مقاومتی ندارند."

وی در بخش دیگری از مطلبش نوشت :" خوب است آقایان بدانند بنده که الان ظاهراٌ تنها سخنگوی دیپلماسی هسته ای مقاومتی هستم همزمان یکی از مغضوب ترین افراد نزد آقای جلیلی و دوستانشان هم محسوب می شوم فقط به این دلیل که حاضر به مشارکت در بازی انتخاباتی که به آن اعتقاد نداشتم نشدم.

وی همچنین نوشته که «تا به حال شنیده اید در یک سفر دیپلماتیک، پول غذای هیائت رااز حقوقشان کم کنند؟ این آن منافعی است که به خطر افتاده است!»

"این خبرنگار عادی روزنامه «ک» که یکباره با طی کردن پله های ترقی، در دولت احمدی نژاد به پستی هم رسیده بود در مطلب دیگری هم احمدی نژاد را نفرین کرده است..
برچسب ها: ژنو
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر