جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: 66660
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1400 21:56
رئیس اتاق ایران در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی:

شعارهای اقتصادی مبتنی بر صدقه‌ واعانه‌ ناراحت کننده است

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران نیز ضمن تشکر از رئیس و دیگر اعضای شورا تاکید کرد: بخش خصوصی توانست در بسیاری از مواقع به خوبی کمبودهای موجود را پر کند و امیدوارم با تغییراتی که در نگرش‌ها پیش آمده شاهد اثرگذاری بیشتر و پررنگ‌تر بخش خصوصی در اقتصاد باشیم.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران ضمن تشکر از رئیس و دیگر اعضای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد: بخش خصوصی توانست در بسیاری از مواقع به خوبی کمبودهای موجود را پر کند و امیدوارم با تغییراتی که در نگرش‌ها پیش آمده شاهد اثرگذاری بیشتر و  پررنگ‌تر بخش خصوصی در اقتصاد باشیم.

او از اقدامات اخیر وزارت اقتصاد در حوزه مالیات از سوی واحدهای مستقر در استان‌ها نیز قدردانی کرد وگفت: این که مالیات واحدهای تولیدی از سوی حوزه‌های مالیاتی استانی دریافت شود اتفاق بسیار مثبتی است و به عدالت مالیاتی نیز کمک کرده است.

دبیر شورای گفت‌وگو ادامه داد: علی‌رغم همه اتفاقات، امیدواریم مشارکت در انتخابات بالا باشد. دراین بین خوشحال هستیم که بیشتر شعارها از طرف کاندیداهای ریاست جمهوری جنبه اقتصادی دارد و نیز بسیار ناراحتیم که این شعارهای اقتصادی بر همان مبنای صدقه‌ای و اعانه‌ای استوار است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر