جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 59301
تاریخ انتشار: 07 آذر 1399 20:22
محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان حوزه هسته ای ترور شد.
به گزارش راه امروز: ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک انجام شده است. تروریست‌ها پیش از تیراندازی به سمت خودروی آقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خودروی دیگر کرده اند. گفته می‌شود محسن فخری‌زاده در مسیر بازگشت از شمال کشور بوده است، یک خودرو نیسان جلوی ماشین آنها را می‌گیرد، بلافاصله نیسان پر از مواد منفجره منفجر می‌شود. سپس گروهی دیگر می‌آیند و ماشین را گلوله باران می‌کنند. در جریان این حمله محسن فخری‌زاده با چهار گلوله‌ به شهادت می رسند.

ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید. بنا بر اطلاعات کسب شده، این ترور در شهر آبسرد رخ داده و تروریستها پیش از تیراندازی به سمت خودروی آقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خودروی دیگر کرده اند.


خبرنگار تسنیم درباره جزئیات عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده کسب اطلاع کرد که این عملیات ترور ساعت ۱۴:۳۰ امروز انجام شده است.

در این اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده ۴ تیر خورده و آقای محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شد.

در تصاویر زیر عکسی از نیسان آبی منفجر شده نیز مشاهده می‌شود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر