سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - June 25 2024
کد خبر: 57654
تاریخ انتشار: 29 مهر 1399 18:51
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
به گزارش راه امروز؛حجت‌الله فیروزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تشریح جلسه امروز - سه‌شنبه - کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی، دستور کار اول امروز کمیسیون بود که مواد ۲ و ۳ آن بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری - صنعتی دستور کار دوم جلسه امروز کمیسیون بود.  کلیات این لایحه در جلسات قبلی کمیسیون تصویب شده بود اما از آنجایی که نمایندگان در جزییات این لایحه اختلاف‌نظر داشتند، بررسی آن به کارگروهی در کمیسیون صنایع و معادن موکول شد.

فیروزی تصریح کرد: دستور کار سوم کمیسیون صنایع و معادن، بررسی گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور علیرضا زاکانی رییس این مرکز و همکاران وی بود.  

وی افزود: در گزارش مرکز پژوهش‌ها، راهبردها و رویکردهای جدید این مرکز درباره حوزه‌های صنعت و معدن از جمله خودرو، فولاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظرات نمایندگان درباره عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس دسته‌بندی و به این مرکز تحویل داده شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر