شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - July 06 2024
کد خبر: 54591
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1399 18:13
محمود محمودزاده با بیان اینکه ۹۱ میلیون کد ملی در کشور وجود دارد که مالکیت به نام شان است، گفت: امروز صدهزار پیامک به مالکانی که بیش از دو خانه دارند ارسال می‌شود و در ۱۰ روز آینده به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پیامک ارسال خواهد شد.
به گزارش راه امروز، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: امروز صدهزار پیامک به مالکانی که بیش از دو خانه دارند ارسال می‌شود و در ۱۰ روز آینده به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پیامک ارسال خواهد شد و مالکانی که پیامک دریافت می‌کنند باید وارد سامانه شوند و اطلاعاتی که مبنی بر خالی بودن خانه در آن ثبت شده تایید کنند و در غیر این صورت مستنداتی مبنی بر اجاره دادن مسکن ارائه کنند.

وی بیان کرد: اگر مالکی مستنداتی ارائه کرد که واحد مسکونی او اجاره است، باید کد ملی مستاجر را معرفی کند و با پیامک به مستاجر اعلام می‌کنیم تا این موضوع را تائید کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۲ هزار و ۷۰۰ هزار شخص در کشور که زیر ۱۸ سال سن دارند مالک خانه هستند و هزار و ۵۰۰ شخصیت حقوقی نیز شناسایی شدند که مالکیت مسکونی دارند. بیشترین مالک حقیقی که براساس سامانه املاک و اسکان کشور شناسایی شدند ۶۰۵ واحد مسکونی دارد و بیشترین مالک حقوقی ۲۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی دارد.

محمودزاده افزود: ۹۱ میلیون کد ملی در کشور وجود دارد که مالکیت به نام شان است که این رقم نسبت به جمعیت کشور نشان می‌دهد متوفیان جز آن‌ها هستند و هنوز انتقال مالکیت صورت نگرفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر