پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 48975
تاریخ انتشار: 10 شهريور 1398 19:19
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقدم همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو ضروری است و وزارت صمت این حرکت را به صورت تخصصی شروع کرده است.
به گزارش راه امروز: رضا رحمانی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق در خصوص رفتن برخی شرکت‌های خارجی از کشور به دنبال اعمال تحریم‌های جدید، افزود: مراحل حقوقی ترک شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من معتقدم که در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این شرایط تحریمی ایران را ترک کرده اند، باید متفاوت باشد.


او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های خود برای اصلاح و ساماندهی صنعت خودرو، گفت: برای صنعت خودرو برنامه های خوبی داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران این جلسه را جلسه ای خوب ارزیابی کرد و گفت: بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این جلسه مطرح شد.

رحمانی در خصوص موضوع واردات ذرت آلوده به کشور که این روزها مطرح شده است نیز افزود: در موقع ثبت شفارش، تشخیص آلوده بودن محصول ثبت سفارش شده غیر ممکن است، اما پس از ثبت سفارش مراحل کنترل کیفیت و نظارت توسط سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد و مطمئناً مواردی از این دست پیگیری و بررسی می شود و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر