جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 48825
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1398 14:20
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران با انتقاد از روند برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران گفت: از سطوح مختلف اتاق یعنی از بین کارکنان و حتی معاون تلاش می‌شد که روی آرا و نتیجه انتخابات اثرگذار باشند.
به گزارش تسنیم، کاوه زرگران، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران که به تازگی ریاست کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران را هم به عهده گرفته است، در سومین نشست هیات نمایندگان به روند برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها شاهد اتفاق تلخی بودم. از سطوح مختلف اتاق یعنی از بین کارکنان و حتی معاون تلاش می‌شد که روی آرا و نتیجه انتخابات اثرگذار باشند و حتی این رفتارها به تهدید هم تبدیل شدند.

البته او در خلال سخنان خود از اشاره به افراد اجتناب کرد؛ اما از هیئت رئیسه خواست تا در جمعی خصوصی‌تر در مورد جزئیات موضوع صحبت کند.

این فعال اقتصادی از هیئت رئیسه اتاق ایران خواست تا با دقت‌نظر خاص خود اجازه ندهند سنگ بنای چنین اعمالی در اتاق گذاشته شود، چراکه اگر به این مسئله بی‌توجهی شود، بدعت ناشایستی در اتاق گذاشته و حتی ممکن است در انتخابات آتی شاهد مسائلی از این بدتر و حتی تقلب هم باشیم.

زرگران خاطرنشان کرد: تذکر این موضوع از این منظر بود که تلاش کنیم اتاق همچنان نماینده و صدای بخش خصوصی باشد و نه صدای گروهی خاص.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر