دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 46385
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1397 11:20
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی در رابطه با تعداد رد صلاحیت تهران و شهرستان‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تاکنون لیست نهایی در این زمینه به ما ارائه نشده است.
به گزارش راه امروز: ابرهيم بهادرانی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی در گفت وگو با راه امروز  در مورد اینکه بعضا گفته می شود برخی از استعفاها به دلیل رد صلاحیت هاست، گفت: استعفاهای اخیر ربطی به صلاحیت کاندیداها ندارد؛ چراکه برخی به علت مشکلات خانوادگی و کاری و یا اینکه امکان ورود به گروه‌های مورد نظرشان، مقدور نگردیده است، استعفا داده‌اند.

هرچند هنوز فهرست هاي رسمي ائتلاف ها به صورت رسمی اعلام نشده، اما چهره های جدیدی که در ایندوره از انتخابات، در لیست ائتلاف فردا قرار گرفته اند، شامل افرادی چون «اعلا میرمحمدصادقی،سعید محمدی،محمدرضا نجفی منش،عباسعلی قصاعی، علی نقیب، محمد حسین دیده‌ور، محمدرضا بهرامن، مهراد عباد، هاله حامدی‌فر، افشین کلاهی، رضا فخاری، حسن احمدیان، سادینا‌آبایی و فرزین فردیس» هستند.

از آنسو، تحول خواهان هم که هنوز از لیست خود رونمايي نکرده اند، اما چهره های اصلی این گروه متشکل از "اسدالله عسگراولادی، حمید حسینی، محمدرضا بهزادیان و مجیدرضا حریری" هستند که در دوره هفتم اتاق تهران در هیات نمایندگان باهم همنشین بودند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر