جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 43543
تاریخ انتشار: 31 تير 1397 13:40
خانواده قربانی از حکم صادره حمایت کرد. عمه قربانی در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: از اینکه این روز سرانجام رسید، ما خوشحال هستیم. هر مجرمی باید به سزای اعمالش برسد.
یک دختر ۲۴ ساله کنیایی که لقب موسوم به "ملکه زیبایی" را از آن خود کرده بود، به اعدام محکوم شد. به گزارش فرارو، یک دادگاه کنیایی، ملکه زیبایی ۲۴ ساله این کشور را به اتهام قتل دوستش با ۲۵ ضربه چاقو، به اعدام محکوم کرد. این حکم در کنیا، جنجال به پا کرد. روث کماندی، ملکه محکوم به اعدام، یکی از ملکه‌های زیبایی کنیا به شمار می‌رفت. 

او در سال ۲۰۱۵، دوستش را با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رساند. کاماندی پس از بازداشت، حتی در زندان هم به عنوان "زیباترین" زندانی انتخاب شد. او امروز منتظر اجرای حکم اعدام است. جیسی لیسیت، قاضی دادگاه عالی کنیا، در خصوص پرونده کاماندی گفت: " می‌خواهم جوانان بدانند که کشتن هیج کسی در جهان، قابل‌قبول نیست. قتل، یک جرم نابخشودنی است". پس از بررسی تماس‌های کاماندی با قربانی توسط پلیس، او به "فریبکاری و برنامه‌ریزی برای ارتکاب قتل" متهم شد. لیسیت گفته کاماندی از جنایت خشونت‌آمیزش به هیج وجه ابراز پشیمانی نکرد و بدون هیچ توجیه منطقی، با اطمینان کامل از خودش دفاع کرد. به گفته این قاضی، صدور عهر حکمی به غیر اعدام، کاماندی را به "قهرمان" تبدیل خواهد کرد. گفتنی است که خانواده قربانی از حکم صادره حمایت کرد. عمه قربانی در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: " از اینکه این روز سرانجام رسید، ما خوشحال هستیم. هر مجرمی باید به سزای اعمالش برسد".

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر