جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 42169
تاریخ انتشار: 12 ارديبهشت 1397 13:25
تیم فوتبال رئال مادرید با حذف بایرن مونیخ راهی فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد تا در آستانه ثبت هت تریک در قهرمانی این مسابقات قرار گیرد.
 تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. با این نتیجه رئال مادرید به فینال صعود کرد.

به گزارش مهر، بایرن مونیخ خیلی زود در نیمه نخست این بازی دروازه میزبان را گشود. جاشوا کیمیچ در دقیقه ۳ برای بایرن مونیخ گلزنی کرد.

این گل البته دوام زیادی نداشت و در دقیقه یازدهم بود که کریم بنزما ارسال از چپ را روی تیر دوم با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

در ادامه بایرن مونیخ چندین موقعیت گلزنی خلق کرد. در دقیقه ۳۲ ناواس ضربه لواندوفسکی را به زیبایی دفع کرد و در آخرین دقیقه نیز توپ به دست مارسلو اصابت کرد که داور آن را پنالتی ندانست. بدین ترتیب نیمه نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.

رئال مادرید در همان دقیقه نخست نیمه دوم به گل رسید. پاس به عقب تیاگو با اشتباه وحشتناک اولرایش، دروازه بان بایرن همراه شد و لیز خوردن او باعث شد کریم بنزما صاحب توپ شود و در دقیقه ۴۶ گل دوم خود و رئال مادرید را به ثمر برساند.

در دقیقه ۵۰ ناواس با واکنشی عالی ضربه آلابا را دفع کرد تا برتری رئال مادرید حفظ شود. تیم بایرن که فشار حملات خود را افزایش داده بود در دقیقه ۶۲ به گل تساوی دست یافت. خامس رودریگز زننده این گل بود.

کیلور ناواس که درون دروازه رئال مادرید آماده نشان داد در دقیقه ۷۴ با یک سوپر سیو دیگر ضربه تولیسو را دفع کرد. ناواس یک بار دیگر در دقیقه ۷۹ ضربه سر مولر را از روی خط برگشت داد.

جدال حساس دو تیم در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا رئال مادرید به لطف پیروز ۲ بر یک در زمین بایرن مونیخ در مجموع ۴ بر ۳ پیروز شده و راهی فینال شود. این سومین فینال متوالی رئال مادرید با زیدان است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر