چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: 41010
تاریخ انتشار: 25 دی 1396 11:58
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

بهره برداری از دومین ماشین سبز در قلب تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از راه اندازی و نصب دومین دستگاه دریافت خودکار بطری های پلاستیکی و درب آنها در میدان میوه و تره بار جلال آل احمد خبر داد و گفت: نخستین دستگاه دریافت خودکار پسماند در دانشگاه تهران راه اندازی شده بود و با استقبال خوب دانشجویان و کارمندان دانشگاه برای تفکیک زباله ها مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ، افشین خدامی گفت: استفاده از این دستگاه در راستای نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماندهای خشک در مبدأ  صورت گرفته و بطری های پلاستیکی و درب آنها را جداگانه دریافت می کند و در قبال آن رسید می دهد . 
خدامی خاطر نشان کرد: شهروندان به منظور شرکت در قرعه کشی ماهانه این دستگاه مشخصات- نام ونام خانوادگی و شماره همراه- خود را روی رسید نوشته و آن را تحویل متصدی غرفه بازیافت مستقر در ضلع شمال میدان تره بار می دهند.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ در ادامه افزود: اولین ماشین سبز شهریور ماه سال جاری در سلف کوی دانشگاه تهران نصب و راه اندازی شد که مورد استقبال قرار گرفت.
 خدامی با بیان اینکه پس از انتشار خبر راه اندازی این دستگاه  تعداد زیادی از سازمانها و ادارات خصوصی و دولتی درخواست دریافت و استفاده از ماشین سبز را داشتند گفت:امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد استفاده از این دستگاه در نقاط مختلف شهر تهران باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر