دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - July 08 2024
کد خبر: 3935
تاریخ انتشار: 28 شهريور 1392 22:22
اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده ناجا، گفته است لزومی ندارد شبکه اجتماعی فیس‌بوک منع عمومی شود.

به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ وی که در سفری به گیلان در یک نشست خبری شرکت کرده بود در واکنش به استفاده برخی از وزرای دولت حسن روحانی از فیس‌بوک گفت تابعیت از قانون برای همه لازم است.

اما در عین حال فرمانده ناجا گفت که بنظر شخصی او می‌توان از فیس‌بوک در «جاهایی هدفمند و خدمت محور» استفاده کرد.

عده‌ای از وزرا و مقامات ارشد دولت حسن روحانی از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و تویی‌تر استفاده می‌کنند که این امر با واکنش تند برخی از محافظه‌کاران روبه‌رو شده است.

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک در ایران عموما قابل دسترسی کاربران نیستند و تنها با استفاده از فیلترشکن‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی
وی، ماهیت انقلاب اسلامی را فرهنگی دانست و افزود: امیدواریم دولت جدید تمرکز بیشتری روی این موضوع داشته باشد و نیروی انتظامی با سهم خود آماده همکاری همه‌جانبه است. فرمانده ناجا اهتمام برخی دستگاه‌های متولی در بحث تهاجم فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف را خوب ندانست و تصریح کرد: همراهی‌ها در این زمینه خوب نبود و صدا و سیما می‌تواند موثرتر وارد شود. وی با اشاره به اینکه در موضوع فرهنگی مقابله‌اش نیز فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در جایی که باند فساد و
برای مقابله با بدحجابی روش‌های سلبی و مقابله‌ای خوشایند پلیس نیست
احمدی‌مقدم متذکر شد: اگر دستگاه‌های دیگر میدان را ترک کنند، اقدام نیروی انتظامی با اتکا به روش‌های برخوردی و مقابله‌ای اقدامی درست نیست. وی یادآور شد: نیروی انتظامی در ایفای وظایف خود با جدیت عمل می‌کند و تابع قانون است. فرمانده ناجا به تصمیمات دولت در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: دولت در حال استقرار است و از روز گذشته تصمیماتی برای حضور در این صحنه اتخاذ شده و ما امیدواریم در آینده نزدیک حاصل تلاش‌ها را ببینیم و بعد قضاوت کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر