جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: 36148
تاریخ انتشار: 16 ارديبهشت 1396 18:30
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی روحانی:

برخی سعی دارند با فریب مردم رای آنها را تصاحب کنند

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی روحانی گفت: همان طور که در مناظره‌ها شاهد بودیم برخی سعی دارند از طریق فریب مردم رای آن‌ها را تصاحب کنند بنابراین فرهنگیان با نشان دادن مسیر درست به مردم باید کشور را از غرق شدن نجات دهند.

راه امروز: رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی روحانی گفت: همان طور که در مناظره‌ها شاهد بودیم برخی سعی دارند از طریق فریب مردم رای آن‌ها را تصاحب کنند بنابراین فرهنگیان با نشان دادن مسیر درست به مردم باید کشور را از غرق شدن نجات دهند.

 محمد علی نجفی امروز در نشست صمیمی با فرهنگیان استان کردستان که در ستاد روحانی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مردم هستند که تصمیم نهایی را گرفته و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند لذا باید با هوشمندی انتخابی را انجام دهند که تضمینی برای آینده کشور باشد.

وی شناخت فرد و جریان همراه او و مسئله ملی را دو عامل اصلی برای اتخاذ تصمیم ذکر کرد و گفت: بر اساس این دو عامل مردم می‌توانند از بین کسانی که نامزد انتخابات هستند فردی را برگزینند که سلامت کشور و حرکت رو به جلو را تضمین کند.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی روحانی با تاکید بر اینکه نباید نقش فرهنگیان را در آگاهی بخشی به افراد نادیده گرفت، عنوان کرد: فرهنگیان با ایثار و از خود گذشتگی برای اینکه دیگران را از جهالت و انحراف نجات دهند شناخته شده‌اند و از دو عامل ذکر شده نگاه به آینده برای فرهنگیان مهمتر و بارزتر است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از نامزدهای ریاست جمهوری با اندیشه پوپولیسم و فریبکارانه از طریق ایجاد هیجان در مردم، باعث ایجاد هیجان لحظه‌ای و آنی می‌شوند و در نظر دارند رای مردم را در این چارچوب تصاحب کنند.

نجفی ادامه داد: همان طور که در مناظره‌ها شاهد بودیم برخی سعی دارند از طریق فریب مردم رای آن‌ها را تصاحب کنند بنابراین فرهنگیان با نشان دادن مسیر درست به مردم باید کشور را از غرق شدن نجات دهند.

وی گفت: ادعای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر افزایش چندین برابری پرداخت یارانه‌ها یک شعار توخالی است  چرا که تامین این میزان یارانه و پول میسر نیست.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی روحانی با تاکید بر اینکه افزایش درصد مشارکت یک عامل مهم برای دموکراسی و مردم سالاری در نظام محسوب می‌شود، تصریح کرد: بخش عمده سیاه نمایی که توسط نامزدها ایجاد شده از یک طرف تخریب دولت و منصرف کردن مردم به رای دادن به روحانی و از طرف دیگر جهت نشان دادن وضعیت آشفته و نابسامان در کشور است.

وی ابزار و اهرم مهم در اختیار مردم را رای دادن برشمرد و گفت: صندوق رای امکانی را برای ما میسر می کند که هر چهار سال یک بار برای انتخاب فرد اصلح نظر خود را اعمال کنیم.

نجفی در پایان سخنان خود، اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علی رغم مشکلات فراوان این دولت توانست مسیر توسعه را شکوفا کند هرچند برای رسیدن به جایگاه والا و ایده آل فاصله داریم اما انتخاب روحانی روند توسعه را تسریع می‌بخشد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر