شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 35690
تاریخ انتشار: 01 ارديبهشت 1396 19:43
محسن رهامی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیش از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها، انصراف خود را به شورای نگهبان تقدیم کرده بود، در اطلاعیه ای اعلام کرد: توان خود و هوادارانم را در حمایت، همکاری و پشتیبانی از حسن روحانی در انتخابات پیش رو به کار می گیرم.
راه امروز:محسن رهامی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که پیش از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها، انصراف خود را به شورای نگهبان تقدیم کرده بود، در اطلاعیه ای اعلام کرد: توان خود و هوادارانم را در حمایت، همکاری و پشتیبانی از حسن روحانی در انتخابات پیش رو به کار می گیرم.
محسن رهامی در این اطلاعیه بیان کرده است: ضمن تشکر از کلیه همراهان گرانقدر، خصوصا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ادوار مجلس، علما وفضلاء، اساتید دانشگاهها، وکلا و حقوقدانان، دانشجویان عزیز و کلیه اصناف و اقشار مختلف که با اعلام حمایت از اینجانب، مراتب بزرگواری و لطف خود را نسبت به این خدمتگزار خود ابراز داشته اند، نظر به اینکه اینجانب، متعاقب اطمینان از تأیید صلاحیت نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان جناب آقای حسن روحانی، انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، رسما به شورای نگهبان اعلام کرده ام، تقاضادارم هرگونه حمایت و همکاری و پشتیبانی خود را از آقای روحانی و ستادهای انتخاباتی وی، معمول داشته و هر چه بیشتر در جهت انسجام و وحدت نیروها و جریان های اصلاح طلب اقدام کنید. 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این خدمتگزار ملت شریف ایران نیز با اعلام حمایت از نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رجاء واثق دارم با پیروزی وی، دولت دوازدهم بتواند در جهت تأمین و تعمیق اهداف و آرمان های اصلاحات و توسعه پایدار میهن اسلامی و تعمیق و گسترش صلح و امنیت در منطقه و سرافرازی و سربلندی ملت شریف ایران که صاحبان اصلی این انقلاب ارزشمند و سرزمین پرافتخار هستند، گام های مؤثر بردارد. 
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی از شورای شورای نگهبان شامگاه پنج شنبه با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. 
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت. 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر