چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: 35370
تاریخ انتشار: 22 فروردين 1396 17:24
'علیرضا متانی' دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
راه امروز: دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، علیرضا متانی پس از نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت عدالتخواهی و مبارزه با فساد است.
وی ادامه داد: در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری، رسیدگی به امورات جانبازان و ایثارگران جزو اولویت های اصلی من خواهد بود و دولت من دولت وعده و وعید نخواهد بود.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز(سه شنبه) آغاز و تا روز شنبه مورخ 26/1/1396 به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود. 
براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر