دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 35134
تاریخ انتشار: 12 فروردين 1396 10:44
«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران انفجار انتحاری روز جمعه در پاراچنار پاکستان که دهها کشته و مجروح در میان نمازگزاران بر جای گذاشت را محکوم و با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرد.

راه امروز: «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران انفجار انتحاری روز جمعه در پاراچنار پاکستان که دهها کشته و مجروح در میان نمازگزاران بر جای گذاشت را محکوم و با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرد.
 وی جمعه شب اظهار داشت: تا هنگامی که عده‌ای زبان زور، کشتار و قتل عام را به جای منطق و گفت‌وگو دستمایه رسیدن به اهداف شوم خود قرار می دهند و معدود کشورهایی در منطقه منافع خود را در گسترش ناامنی، تروریسم و افراطی گری می بینند، امیدی به ریشه کن کردن این غده سرطانی نمی رود. ولی بی شک خطا کاران و مروّجین خشونت و ترور تاوان و بهای سنگین هر جنایت خود را خواهند پرداخت. 
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه تاکید کرد: علاج تروریسم در منطقه و جهان، جز ' اراده ای آهنین برای قطع شریان های مادی و معنوی حامی تروریسم و افراطی گری' و 'وارد شدن همه دولتها در یک سازوکار همکاری جمعی و صادقانه' نیست.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر