شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 34463
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395 15:44
سخنگو و رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اسامی پنج نامزد با مقبولیت بالا در بین نامزدهای این جبهه را اعلام کرد.
راه امروز: سخنگو و رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اسامی پنج نامزد با مقبولیت بالا در بین نامزدهای این جبهه را اعلام کرد.
راضیه علی بخشی با اشاره به جلسه پیشین این جبهه در بهمن ماه افزود: در این جلسه، اسامی پنج نفر از16 نفر که بالاترین مقبولیت را درجامعه آماری هزار نفری داشتند به ترتیب قدرتعلی حشمتیان با 893 رای، علی مطهری با 768 رای، حسن روحانی با587 رای، محمد شریعتمداری با 523 رای و محمد اشرفی اصفهانی با 485 رای مشخص شد.
وی این توضیح را هم داد که در آن زمان به درخواست رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان و تصویب آن در جلسه شورای مرکزی، این مساله رسانه ای نشد.
علی بخشی افزود: در جلسه روز یکشنبه اعضای شورای مرکزی جبهه نیز مصوب شد تا اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری وهمچنین شوراها در تهران ومراکز استان ها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه ای نشود.
** شناسایی 468 نفر برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران ومراکز استان ها 
علی بخشی همچنین گفت: در رابطه با اسامی نامزدهای مورد حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران ومراکز استان ها نیز که تاکنون146نفر درتهران و322 نفر در مراکز استان ها شناسایی شده اند و همانند مجلس دهم عمل خواهیم کرد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر