پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 33097
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1395 18:44
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش این فصل را در بالای جدول به پایان می‌رساند و سهمیه آسیایی می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من از زمان تخت جمشید تا الان به یاد ندارم صنعت نفت اینقدر دفاعی بازی کرده باشد. آنها جلوی تراکتورسازی و استقلال گل زدند ولی در این دیدار خیلی دفاعی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قضاوت داور این دیدار گفت: من هیچ وقت از داوری صحبت نکردم. البته این را بگویم دست خودم نیست و ممکن است قلبم بگیرد. امروزه مد شده مربیان تیم‌شان را بیرون می‌کشند ولی تا الان من هیچگاه به داوری اعتراض نکرده‌ام. من هیچ وقت به داوری اعتراضی نکردم و همیشه احترام‌شان را نگه داشتم ولی اگر مربی‌ای کنار زمین بود که اعتراض می‌کرد، قضاوت این دیدار این طور نمی‌شد.

او با بیان اینکه قول شرف به هواداران سپاهان می‌دهد تا جزو تیم‌های بالای جدول باشد و سهمیه آسیایی بگیرند، عنوان کرد: سال گذشته پرسپولیس ۱۱ امتیاز با صدر جدول فاصله داشت ولی انتهای فصل به مقام دومی رسید. یا سال پیش از آن سپاهان همین اختلاف امتیاز را با تیم قلعه‌نویی داشت و در انتهای فصل به مقام قهرمانی رسید. ان‌شاءالله با حمایت تماشاگران ما هم بتوانیم به مقامی برسیم. من قول می‌دهم سپاهانی بسازم که ۱۰ سال بهترین تیم ایران باشد.

ویسی در ادامه با بیان اینکه یک عده سپاهان را اذیت می‌کنند گفت: فوتبالی‌ها می‌دانند که وقتی بازیکنان جوان وارد تیم می‌شوند و تغییرات زیادی در تیم اعمال می‌شود به زمان زیادی برای آماده شدن تیم نیاز است. آرسن ونگر هم گفته بود که وقتی سه بازیکن جوان به تیم وارد می‌کنی باید دو سال تلاش کنی تا در تیم جا بیفتند. این در حالی است که ما ۲۰ بازیکن‌مان را تغییر داده‌ایم و باید خیلی تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: ما در نیم فصل دوم خوب بودیم و هنوز باخت نداشتیم ولی مساوی هم خوب نیست و باید بازی‌ بعدی‌مان با ارائه یک بازی زیبا به پیروزی برسیم و تماشاگران‌مان را خوشحال کنیم. ما مسیرمان رو به بالا است و نمی‌خواهیم به عقب برگردیم.

او درباره بازیکنان مد نظر این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: آمدن علی کریمی منتفی شد. امروز نامه‌ای به دست ما رسید که او پیشنهاد بزرگتری از یک باشگاه دیگر دارد و دیگر به تیم ما نمی‌آید. همچنین پیوستن فرشید باقری به ما هم کنسل شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر