پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - July 04 2024
کد خبر: 32802
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1395 13:15
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۱۷۸ هزار تومان و دلار آمریکا ۳۸۰۰ تومان عرضه می‌شود که به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، حادثه ساختمان پلاسکو بر بازار امروز طلا و ارز تاثیری نداشته و فقط معاملات واحدهای فروش در این منطقه با اختلال مواجه شده است.

راه امروز:  هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۱۱۴ هزار و ۷۴۰ تومان قیمت دارد. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵۹۸ و ۳۱۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

از سوی دیگر هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی حدود ۱۲۱۱ تومان داد و ستد می‌شود.

در بازار ارز نیز یورو ۴۲۷۳ تومان، پوند انگلستان ۴۸۳۶ تومان و لیر ترکیه ۱۰۸۰ تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود.

محمد کشتی‌آرای - رئیس اتحادیه طلا و جواهر - با بیان اینکه حادثه ساختمان پلاسکو هیچ تاثیری در قیمت طلا و سکه نداشته است، گفت: تنها تاثیری که ساختمان پلاسکو داشته این است که معاملات در واحدهای فروش حاضر در مناطق جمهوری، چهار راه استانبول و میدان فردوسی مختل شده است. طبیعتا چون آنجا مرکز تردد تعدادی از افراد بوده است و حالا نمی‌توانند تردد داشته باشند، سطح معاملات کاهش یافته است.

وی درباره زمان برگشتن معاملات این منطقه به حالت عادی اظهار کرد: این موضوع بستگی به ارگان‌های امداد و نجات دارد که آنجا را پاکسازی کنند تا تردد به حالت عادی برگردد. در حال حاضر دادوستدهای کلیه واحدهای مجاور بیشتر به مناطق دیگر منتقل شده است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر