يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - July 07 2024
کد خبر: 31565
تاریخ انتشار: 29 آذر 1395 14:35
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تهیه طرح دو فوریتی برای تغییر ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد و گفت که طراحان در این طرح به دنبال آن هستند که کمیسیون تلفیق دارای یکسری اعضای اصلی و علی‌البدل شود.

راه امروز: رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح دو فوریتی با بیش از ۷۰ امضا تهیه و تقدیم هیات رییسه شده است تا در صورت تصویب نهایی، ترکیب کمیسیون تلفیق بودجه تغییر کند.

وی توضیح داد: در این طرح پیش‌بینی شده که تمام ۲۳ عضو کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان اعضای ثابت کمیسیون تلفیق بودجه محسوب شوند و در زمان بررسی هر کدام از اصول بودجه مربوط به کمیسیون‌های تخصصی همچون آموزش، سلامت، بهداشت و ... کمیسیون‌های تخصصی مربوطه با حضور تمامی اعضا در آن جلسه حضور داشته باشند. در این صورت تمامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی در جریان مباحث قرار گرفته و تمامی نمایندگان به نحوی عضو کمیسیون تلفیق محسوب می‌شوند و مصوبات نیز عینا در گزارش تلفیق لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در صورت موافقت هیات رییسه و رییس مجلس این طرح به زودی و حتی در زمان بررسی برنامه ششم نیز می‌تواند در صحن بررسی شود و تا قبل از تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق وضعیت تعیین گردد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر