چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: 3049
تاریخ انتشار: 07 شهريور 1392 13:56
ابراهيم نکو، عضو فراکسيون رهروان ولايت :

مجلس بايد به ماجراي دانشگاه احمدي نژاد ورود کند

به گزارش راه مردم، ابراهيم نکو عضو فراکيسيون رهروان ولايت مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره دانشگاه ايرانيان و خبر برداشت 160ميليارد ريال از حساب نهاد رياست جمهوري براي اين دانشگاه گفت: دانشگاه ايرانيان جزء مسائلي است که مجلس مي تواند درصورت آن تحقيق و تفحص کند البته در صورت واقعيت داشتن اين موضوع با جديت با هم ورود پيدا کنند.

وي افزود: من فکر مي کنم اگر چنين دانشگاهي احداث شده باشد خسارات قابل توجه اي به جامعه وارد خواهد کرد.از اين رو بايد ابتدا درستي و صحت اين موضوع  مورد بررسي قرار گيرد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: تا زماني که مسئله دانشگاه احمدي نژاد به اثبات نرسد  نمي توانيم در مورد آن تحقيق و تفحص کنيم. بنابراين بايد مقداري تحمل داشته باشيم تا ببينيم اين مسايل صحت دارد يا خير.

 وي تاکيد کرد: برداشت 160ميليارد ريال از نهاد رياست جمهوري موضوعي است قابل پيگيري و به طور حتم اگر چنين مسئله اي واقعيت داشته باشد حتما در آينده مشخص مي شود و واکنش ها را نيز به دنبال خواهد داشت .

عضو فراکسيون رهروان ولايت در جديت مجلس دراين مسئله تاکيد کرد : وظيفه ذاتي مجلس است که نسبت به آن ورود پيدا کند زيرا بناي دانشگاه حتي با پول ها ي مشارکتي مسئله اي است که قابل پيگيري است.


منبع: آریا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر