سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - July 09 2024
کد خبر: 3023
تاریخ انتشار: 07 شهريور 1392 11:09

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری گفت: وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و معاونت برنامه‌ریزی ماموریت بهبود معیشت مردم را بر عهده دارند. به گزارش فارس، در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و آیین تودیع بهروز مرادی و معارفه محمدباقر نوبخت با حضور کارکنان این معاونت برگزار شد، نوبخت گفت: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی به عنوان 3 دستگاه اقتصادی مسئول بهبود وضعیت معیشت مردم هستند و همراه و هماهنگ با هم اهداف اقتصادی دولت را دنبال خواهند کرد.


نوبخت با تاکید بر ادغام 2 معاونت برنامه‌‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برای روزآمد، کارآمد و نافذ‌ کردن توان کارشناسی دولت افزود: هدف راهبردی معاونت، توسعه کشور و هدف کوتاه مدت آن بهبود وضعیت معیشت مردم است.


معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری با اشاره به سند چشم‌انداز با توجه به توان کارشناسی معاونت در تدوین برنامه‌های توسعه، نظارت بر اجرای برنامه از سوی دستگاه‌های اجرایی را مهم‌ترین وظیفه فعلی معاونت دانست و افزود: گزارش نظارتی و عملکرد دستگاه‌ها در آذرماه همراه با لایحه بودجه 93 از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد. نوبخت تدوین برنامه ششم توسعه را وظیفه بعدی این معاونت در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز عنوان و تاکید کرد: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری در قالب یک برنامه منظم، برنامه ششم توسعه را در وقت قانونی تهیه و به مجلس ارائه خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر