دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - July 08 2024
کد خبر: 28179
تاریخ انتشار: 04 مهر 1395 17:54
وزیر راه و شهرسازی امنیت را محصول قدرت بازدارندگی ملت ها دانست که امروز در عرصه هوایی، دریایی و جاده ای کشور خود را نشان داده است.
راه امروز:‌ «عباس آخوندی» امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس در وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز ثبات ایران مدیون رشادت های غیورمردانی است که امنیت را برای ایران به وجود آورده اند. 
وی اضافه کرد: قدرت بازدارندگی همواره امنیت ملت ها را حفظ می کند و اگر امروز ناوگان تجاری ایران در دریاها به سلامت سیر می کنند به پشتوانه نیروی دریایی و مردانی است که از این مرز و بوم دفاع کنند. 
آخوندی گفت: اگر امروز شاهد امنیت در آسمان ایران هستیم و امن ترین آسمان منطقه را داریم، به سبب وجود مردانی است که از سرزمین خود دفاع می کنند.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: اگر شاهد امنیت در جاده ها و شبکه ریلی کشور هستیم باید قدردان بزرگمردانی باشیم که همه جانبه از سرزمین خود دفاع می کنند و این، ناشی از آمادگی رزمی نیروهای مسلح ماست. 
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: در جنگ تحمیلی دو ابرقدرت جهان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اتفاق نظر داشتند اما با رشادت و جوانمردی توانستیم اسلام و انقلاب اسلامی را زنده نگه داریم. 
«علیرضا افشاری» افزود: بیش از 30 درصد کارکنان وزارت راه و شهرسازی را ایثارگران تشکیل می دهند. 
وی یادآوری کرد: بالاترین دستاورد برجام این بود که مردم مطمئن شدند دشمن قابل اطمینان نیست و به تعهد خود پایبند نخواهد بود؛ زیرا آنها ابتدا به دنبال خلع سلاح ما بودند، سپس مساله هسته ای را مطرح کردند اما امروز مسائل دفاعی را مطرح می کنند. 
به گزارش ایرنا، شامگاه بیست و ششم دی ماه 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر