جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - July 05 2024
کد خبر: 27032
تاریخ انتشار: 15 شهريور 1395 22:11
انتظار بیشتری ازکی‌روش داشتیم

نباید برابرچین مثل دیدارباقطر باشیم

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه منتظر بازی منطقی و فنی‌تری از تیم ملی بودیم، گفت: انتظار از کی‌روشی که مدعی بود تیمش به هماهنگی کامل رسیده مقابل قطر بیشتر بود.
به گزارش راه امروز به نقل از مهر حسن روشن با انتقاد از بازی ضعیف تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: انتظار بازی فنی و تاکتیکی‌تری از شاگردان کی‌روش داشتم. متاسفانه در دیدار مقابل قطر خلاء یک هافبک طراح در میانه تیم ملی کاملا به چشم می‌آمد و تمام هافبک‌هایی که در تیم ملی حضور دارند، اکثرا تدافعی بوده و نتوانستند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند.

روشن در ادامه خاطرنشان کرد: در خط دفاعی هم مدافعین چپ و راست ما بسیار ضعیف عمل کردند. رضاییان مدت‌ها بدون تیم مانده و تمرینات خوبی نداشت، از ابتدا درون زمین قرار گرفت که قطری‌ها بیشترین حملات خود را از سمت رضاییان طراحی کردند و حاج صفی هم نتوانست انتظاری را که کارشناسان از او داشتند برآورده کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه تاکید کرد: از ابتدای بازی هیچ کار فنی از تیم ملی به جز سانتر کردن ندیدیم و نمی‌دانم که تیم ملی در دو هفته حضور در اردوی ایتالیا چه تمریناتی را انجام داده که حتی نتوانستیم چند کار ترکیبی مثبت را انجام دهیم و تنها به این دلخوش بودیم که توپ‌ها را به جناحین برده و آن را روی دروازه قطر بریزیم تا شاید اشتباهی از مدافعان قطری سر زده و به گل دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: قطری‌ها بازی بسیار منطقی را مقابل تیم ما و ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار کردند و شاید اگر دروازه‌بان قطر دچار آن اشتباه فاحش نمی‌شد بازی با تساوی به پایان می‌رسید.

روشن در خصوص اتفاقات پیش آمده در اواخر بازی گفت: از کادر فنی تیم ملی که با تجربه هستند انتظار بیشتری داشتم و فکر نمی‌کردم که از سرمربی، مترجم و دیگر اعضای کادر فنی وارد حاشیه شده و آن اتفاقات ناخوشایند در اواخر بازی رقم بخورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص جدال تیم ملی مقابل چین که سه‌شنبه برگزار خواهد شد، گفت: بازی سختی را مقابل چین خواهیم داشت، زیرا آنها بازی اول را واگذار کرده و تنها به پیروزی فکر می‌کنند و اگر تیم ملی همان‌طور که مقابل قطر بازی کرد، مقابل چین هم بازی کند، شرایط برایش سخت و شانس پیروزی‌اش بسیار کم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر از عملکرد تیم ملی انتقاد کنیم، هیچ کینه و دشمنی با هیچکس نداریم و تنها دلمان به حال تیم ملی کشورمان می‌سوزد و نگران هستیم که با این روند نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر