شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 25891
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 13:54
در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه‌ی سراسر کشور (آیتک)، بانک‌پاسارگاد موفق به دریافت سه نشان ارزشمند شد.

راه امروز: در  اجلاسی که در تاریخ 26 اَمرداد سال 1395، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین عالی‌رتبه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، بانک‌پاسارگاد موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری و استاندارد، تندیس ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری و جایزه بین‌المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری  (supporter of customer welfare)  از سوی موسسه‌ی ICS شد.

بر اساس این خبر، این اجلاس با رویکرد حمایت از تولید ملی – رفع موانع تولید – تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی توسط اتاق تعاون جمهوری‌اسلامی ایران و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار شد. محورهای اصلی این اجلاس، توسعه کارآفرینی و اشتغال، جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مسیر تولید ملی، حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی گروه‌های تولیدی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید است.

گفتنی است در این همایش، مسئولین کشور از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت و کار سخنرانی کرده و برخی از کارآفرینان و مدیران موفق بخش خصوصی نیز به بیان دغدغه‌های خود در حوزه‌ی تولید پرداخت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر