چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: 25264
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 11:47
تهران-ایرنا-جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد و در مهم ترین دستور امروز قرار است، درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه اقتصاد مقاومتی بررسی شود.

راه امروز: امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه اعلام کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قرار است لایحه تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی کنند.
وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز همچنین قرار است یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن و انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی فناوری اطلاعات، یک نفر را به عنوان عضو در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار، یک نفر را به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن به عنوان ناظر در شورای عالی معادن و سه نفر را به عنوان عضو در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی انتخاب کنند.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است دو نفر را به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش غیر دولتی از طریق مذاکره و دو نفر را به عنوان عضو در هیات نظارت اندوخته اسکنانس انتخاب کنند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر