دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 25160
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 19:01
سرمربی باشگاه لسترسیتی تأکید می کند که فقط روی کسب ۴۰ امتیاز در فصل پیش روی لیگ برتر انگلیس تمرکز کرده است.
به گزارش راه امروز به نقل از خبرگزاری مهر، «کلودیو رانیه‌ری» سرمربی لسترسیتی، بعد از شکست یکشنبه شب این تیم مقابل منچستریونایتد در «جام خیریه» تأکید کرده است که هدف اولیه این تیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر، کسب ۴۰ امتیاز است.
«روباه ها» بعد از اینکه گل اول را دریافت کردند، به حملات خود ادامه دادند تا با گل «جیمی
واردی» بازی را به تساوی کشاندند، اما گل دقایق پایانی «زلاتان ابراهیموویچ» باعث شد تا آنها بازنده میدان باشند.
علیرغم اینکه آنها به عنوان مدافع قهرمانی پا به این رقابتها می گذارند، «رانیه ری» به شاگردانش هشدار داده است که با همان حالت فروتنی که باعث قهرمانی آنها در فصل گذشته شد، شروع کنند.
وی گفت: هدف ما کسب ۴۰ امتیاز است. نخندید، من دوباره با همان فلسفه شروع می کنم. با همان تواضعی که داشتیم. آنچه که ما به دست آوردیم فوق العاده بود، اما اکنون هدف کسب ۴۰ امتیاز است، سپس خواهیم دید.
در حالیکه یونایتد اولین پیروزی خود در یک مسابقه رسمی را در این فصل کسب کرده است، این ایتالیایی تاکتیکی فکر می کند که تیمش نمایش خوبی داشته و از عملکرد و تاکتیک های ضد حمله ای «مورینیو» اصلاً شگفت زده نشده است.
وی همچنین گفت: تبریک به منچستریونایتد و همچنین به بازیکنانم، به خاطر بازی زیبایی که انجام دادند. نیمه دوم ما خیلی خوب بازی کردیم. فکر می کنم کمترین چیزی که حق ما بود٬ کشیدن بازی به ضربات پنالتی بود. اما زمانی که شما مقابل قهرمانان بزرگ بازی می کنید، این امر می تواند رخ دهد. آنها قدرت حملاتمان را به خوبی می شناختند و هرکاری که می توانستند، برای متوقف کردن ما انجام دادند. ما در ۱۰۰ درصد آمادگی خود نبودیم ولی این بازی برای ما مثبت بود.
لسترسیتی فصل جدید را در ۱۳ اوت با بازی مقابل هال سیتی آغاز می کند، در حالیکه منچستریونایتد یک روز دیرتر باید به مصاف بورنموث برود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر