دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 24829
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 22:34
بازیکن دو رگه ایرانی – دانمارکی سپاهان به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت از تیم فوتبال سپاهان جدا شد.
به‌ گزارش ‌راه امروز به نقل از ایسنا، دنیل نوروزی بازیکن  دو رگه‌ا ایرانی -‌دانمارکی که در ابتدای فصل نقل‌ و انتقالات به سپاهان پیوسته بود به دلیل نداشتن کارت معافیت از این تیم جدا می‌شود.
مهدی اخوان، سرپرست باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی نوروزی اظهار کرد: نوروزی در هنگام قرارداد قول داده بود که کارت معافیت خود را ارائه می‌کند، ولی معافیت او برای کشور دانمارک است و در ایران  مورد قبول نیست. سازمان لیگ و نظام وظیفه مدارک او را ناقص می‌دانند و به ‌این‌ ترتیب نمی‌توانیم قرارداد او را ثبت کنیم.
سرپرست باشگاه سپاهان اضافه‌ کرد:  باشگاه سپاهان، پدر و عموی دنیل هم تلاش زیادی برای رفع این مشکل کرده‌اند، اما نتوانستیم کارت معافیت او را فراهم کنیم و به ‌این‌ ترتیب نوروزی از سپاهان جدا می‌شود.
او درباره وضعیت قرارداد نوروزی و ضرر و زیان دو طرف، بیان‌ کرد: نوروزی حدود یک ماه است که در سپاهان حضور دارد و در این مدت دچار آسیب‌دیدگی‌ و شکستگی دندان شده است.  ما پزشک متبحری داریم و او درمان او را پیگیری می‌کند و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که برای جدایی او مشکلی پیش نیاید و نوروزی را باید رفتنی بدانیم.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر