شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 20528
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1394 20:59
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 95 گفت: با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی برای تمدید برنامه پنجم توسعه کشور به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.


محمدرضا پورابراهیمی داورانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت در ارائه لوایح بودجه 95 و برنامه ششم توسعه تاخیر داشته است،گفت: با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی  برای تمدید برنامه پنجم توسعه کشور به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح دوفوریتی  برای تمدید برنامه پنجم توسعه کشور به این دلیل تهیه شده که تعدادی از نمایندگان اقتصاددان مجلس  معتقد هستند که لایحه برنامه ششم که از سوی دولت ارائه شده است،لایحه کاملی نیست؛بنابراین درخواست تمدید برنامه پنجم در راستای تدوین لایحه برنامه ششم به هیات رئیسه مجلس شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق  لایحه بودجه سال 95 افزود: نامه ای از سوی بنده با امضای ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس مجلس نوشته شده که در نامه مذکور نیز نمایندگان خواستار تمدید یکساله برنامه پنجم توسعه و رسیدگی به لایحه برنامه ششم در سال آینده شده اند./

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر