دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: 1161
تاریخ انتشار: 22 تير 1392 00:55
اسامی اشخاصی که در این خودرو فعالیت می کنند مشخص شده و تدابیر قانونی اتخاذ شده است تا دادستانی کل اقدام کند و آنها تفهیم اتهام شوند .

گروه خبری شبکه تلویزیونی الجزیره قطر تحولات میدان رابعه عدویه در قاهره را با استفاده از یک دستگاه خودروی به سرقت رفته پخش ماهواره ای متعلق به شبکه تلویزیونی المصریه پوشش می دهد.

به گزارش راه مردم به نقل از انتخاب، پایگاه اینترنتی روزنامه المنار فلسطین با اعلام این خبر افزود یک منبع امنیتی بلند پایه مصری به روزنامه الوطن چاپ مصر با اعلام این خبر گفت تحقیقات ثابت کرده است گروه خبری شبکه الجزیره متشکل از سه نفر از این خودروی

پخش ماهواره ای ( اس ان جی ) به سرقت رفته برای پوشش خبری استفاده کرده است.

تحقیقات نشان می دهد این خودروی متعلق به شبکه تلویزیونی المصریه موظف بود حوادث روز سی ام ژوئن را به درخواست صلاح عبد المقصود وزیر اطلاع رسانی پوشش دهد اما پس از سقوط نظام اخوان المسلمین ، تظاهرکنندگان حامی محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر این خودرو را تصرف کردند و از شبکه الجزیره خواستند یک گروه خبری بفرستد تا رویدادهای میدان رابعه عدویه را به اطلاع افکار عمومی عربی و جهانی برساند.

الجزیره نیز سه نفر را فرستاد و آنها هم اکنون نیز از این خودرو برای پوشش خبری رویدادهای مصر استفاده می کنند.

این منبع گفت اسامی اشخاصی که در این خودرو فعالیت می کنند مشخص شده و تدابیر قانونی اتخاذ شده است تا دادستانی کل اقدام کند و آنها تفهیم اتهام شوند .

این مقام امنیتی درباره رهبران فراری اخوان المسلمین نیز گفت قرار بازداشت و احضار آنها صادر شده است و آنان در شبکه های تلویزیونی در میدان رابعه عدویه مشاهده نشده اند و نیروهای امنیتی برای بازداشت آنها اقدام کرده اند اما آنها در خانه هایشان نیز نبودند.

وی گفت تحقیقات نشان می دهد رهبران فراری به همراه سایر رهبرانی که در میدان رابعه عدویه می بینیم مانند محمد بدیع ، عصام عریان ، محمد بلتاجی ، صفوت حجازی و سایر رهبران در داخل مسجد رابعه عدویه حضور دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر