
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو اعلام كرد: صادرات ايساكو درسال 91 چهار برابرسال 90 بودو در سال جاري هم 20 میلیارد تومان صادرات هدفگذاری شده است.
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو اعلام كرد: صادرات ايساكو درسال 91 چهار برابرسال 90 بودو در سال جاري هم 20 میلیارد تومان صادرات هدفگذاری شده است.
به گزارش راه مردم،رعلي نمكين مدير عامل ايساكو با بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه در بازارهاي صادراتي، آموزش و تامین قطعات نيز دنبال مي شود، گفت : ايران خودرو 800 نمايندگي مجاز فروش و خدمات پس از فروش در كشور دارد و به منظور ارتقاي كيفيت خدمات فروش و پس از فروش، در سال جاري 35 نمايندگي جديد نيز به شبكه خواهد افزود.
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو افزود : ايران خودرو استانداردهاي خاص خود را براي ارايه خدمات به مشتريان دارد و هر نمايندگي كه از استانداردها و آيين نامه ها عدول كند، با او برخورد خواهد شد.
وي تعداد نمايندگي هايي را كه استانداردهاي لازم را نداشته و موفق به كسب آن نيز نشدند را حدود 60 مورد عنوان كرد و افزود: برخي از اين تعداد نيز مرتكب تخلف هاي ديگري از جمله نارضايتي مشتريان شده اند.
مدير عامل ايساكو تاكيد كرد: در صورتي كه لغو امتیاز به دلیل تخلف درجه یک باشد، اعطای مجدد نمایندگی به آن فرد ممكن نيست و در صورت نياز منطقه، افراد جدید ميتوانند برای گرفتن نمایندگی ايران خودرو اقدام کنند.
نمكين امتياز نمایندگی را غير قابل خرید و فروش ذكر كرد و گفت: افراد جدید پس از مصاحبه و انجام سایرفرايندها و دستورالعملها ميتوانند امتیاز تاسيس نمايندگي را از ايران خودرو دریافت کنند.
وي دفاتر منطقهای را تجربه موفقی در ایران خودرو دانست و اظهار داشت: هم اکنون 12 دفتر منطقه ای تمام کشور را پوشش ميدهند.
مدير عامل ايساكو اظهار داشت: بر اساس مستندات و شواهد، در 10 سال گذشته، توجه خاصی به خدمات پس از فروش شده و شاخص هاي مربوط توسط شركت بازرسي كيفيت واستاندارد كه يك نهاد مستقل از خودروسازان است، مورد بررسی قرار مي گيرد.
نمكين، از مشتريان خواست براي دريافت قطعات و خدمات استاندارد فقط به شبکه نمایندگیهای مجاز مراجعه کنند و با اشاره به رواج قطعات تقلبی در بازار، اظهار داشت: تا كنون چندین پرونده در خصوص شبكه هاي توزيع قطعات تقلبي در مراجع قضايي تشكيل شده و 17 پرونده در حال رسیدگی است.