دوشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۴ - July 14 2025
کد خبر: 8115
تاریخ انتشار: 05 آذر 1392 19:43

عدم پاسخگویی بانک ملت به زوج جوان ملایری

سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

طرح مشکل:
با عرض سلام

اینجانب وحید خدادای و همسرم سهیلا جعفری ساکن شهرستان ملایر در تاریخ 1391/12/03 اقدام به ثبت نام در سایت وام ازدواج کردیم و بانک ملت را به عنوان بانک عامل انتخاب نموده ایم. حال تا این تاریخ که مورخ 1392/05/09 می باشد هنوز تعیین شعبه نشده ایم هر وقت هم به سرپرستی بانک ملت استان همدان تماس می گیریم می گویند بودجه نداریم. 16 شهریور تاریخ عروسی ام است. خواهش می کنم پیگیری کنید. ممنون

توضیح تابناک:

طي نامه ارسالي با شماره 717/ت مورخ 14 /5/ 92 به روابط عمومی بانک ملت  متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
مهمترین اخبار - صفحه خبر