مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه راهبرد فعالیت این سازمان خدمترسانی به مردم است، گفت: این موضوع به عنوان چراغ راه فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار در دستورالعملهای این سازمان مورد توجه قرار گرفته و تا جای ممکن در عمل نیز اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه این مجموعه در نگاه اول یک سازمان اقتصادی است، افزود: اما ماموریت این سازمان، خدماتی و رسالت آن، خدمت به مردم است و این مهم به عنوان پیوست فعالیت تمام بخشها و تمامی اقدامات این سازمان مورد توجه و تأکید است.
وی با اشاره به حرکت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به سمت شفافیت حداکثری از طریق اصلاح و به حداقل رساندن بسترهایی که امکان سوء استفاده از آنها وجود دارد، اظهار کرد: امروز، بازارهای محلی میوه و تره بار از طریق عرضه محصولات با قیمتهای مصوب و منصفانه به صورت یکسان در هر 22 منطقه شهر تهران به مصادیق گسترش عدالت محلهای در این کلانشهر تبدیل شدهاند.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با حذف واسطهها و کاهش فاصله تولید تا مصرف، باعث کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر شده است، تصریح کرد: اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیداتی برای اینکه محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست شهروندان برسند، در ذیل مؤلفه عدالتگستری در فعالیتهای این سازمان، تبیین و تعریف شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه برای حمایت از شهروندان، حداکثر همکاری با دستگاهها و سازمانهای دولتی برای عرضه ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان از جمله محصولات تنظیم بازار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: استقبال روزافزون شهروندان از 261 میدان و بازار میوه و تره بار در محلات مختلف تهران، نشاندهنده آن است که امروز بسیاری از افراد جامعه به ویژه اقشار کمبرخوردار به این مراکز امید بستهاند.