مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک فرارسیدن ایامالله دهه مبارک فجر و با اعلام اینکه این سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن از اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای انقلاب در بهمن ماه سال 1358 در راستای خدمترسانی به عموم شهروندان از جمله اقشار کمبرخوردار آغاز به کار کرد.

به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در مورد هدف از تشکیل این سازمان، خاطرنشان کرد: عرضه میوه و تره بار، محصولات کشاورزی و سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و کوتاه کردن دست واسطهها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از جمله اهداف شکلگیری این مجموعه بزرگ خدماتی است.
وی با اشاره به روند توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در 4 دهه گذشته، اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری، برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار به ویژه در محلات پرجمعیت و کمبرخوردار پایتخت افزایش یافت.
راد با بیان اینکه در حال حاضر 247 میدان و بازار میوه و تره بار در 217 محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: طی 4 سال اخیر، مجموعاً 104 بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفتهاند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانوادهها در شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمترسانی مناسبتر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.