مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با عنوان اینکه "افزایش قیمت خودرو هیچ ارتباطی با اجرای طرح استانداردسازی ندارد" گفت: برخی خودروها باید خیلی زودتر از رده خارج میشدند.
به گزارش راه امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، پیمان پیرایش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "در بخش خودرو یکی از الزاماتی که همیشه در نظر گرفتیم ارائه گواهینامههایی بود که برای صنعت جوش مورد نیاز است" اظهار داشت: ممکن است کیفیت خودروی ما مورد انتقاد قرار گیرد اما در بحث "جوش" عمدتاً مشکلی نبوده و این بیانگر آن است که صنعتگران خودرو نیز نظارت لازم را بر این حوزه داشتهاند.
وی با بیان اینکه "در بحث خودرویی دو موضوع وجود دارد که یکی کیفیت و دیگری کمیت و هزینه است" افزود: طبیعتاً به هر میزان کیفیت محصول افزایش پیدا کند هزینه آن نیز افزایش مییابد.
مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه "در حال حاضر هیچکس موافق وضعیت کنونی قیمت خودرو نیست" بیان کرد: متولی اصلی کنترل و ثابت نگهداشتن قیمت خودرو سازمان استاندارد نیست بلکه وظیفه ما اجرای استاندارد خودرویی است.
پیرایش با عنوان اینکه "ما در کنار وزارت صمت و دیگر دستگاههای نظارتی برای بهبود این شرایط تلاش میکنیم" تصریح کرد: سازمان استاندارد از سال 93 بر استانداردهای جدید خودرویی کار کرده و در سال 96 توانستیم هماهنگی را با خودروسازها انجام دهیم.
وی با بیان اینکه "قریب به 6سال خودروساز برای استانداردسازی محصول خود زمان داشت" عنوان کرد: حذف دو خودرو پراید و 405 سالها است که درحال پیگیری بوده و برای حفظ ایمنی و سلامت مردم مجبور به این کار شدیم.
مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران با عنوان اینکه "افزایش قیمت خودرو هیچ ارتباطی با اجرای طرح استانداردسازی خودرو ندارد" خاطرنشان کرد: برخی خودروها باید خیلی زودتر از رده خارج میشدند.