پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 8770
تاریخ انتشار: 25 آذر 1392 20:17
939735_640.jpgبه گزارش راه مردم،  در پی انتشار درخواست حامد بهداد برای دریافت دستمزد 180 میلیون تومانی برای بازی در یک فیلم سینمایی و اعتراض کارگردان، حامد بهداد در پاسخ، یادداشتی را منتشر کرد.

بهداد در این یادداشت که با نام «یه انسان کامل و نان خامه‌ای» نوشته، با اشاره به این گفته کارگردان که «مگر دیه انسان کامل چه قدر است که دستمزد بازیگرش باشد» اظهار کرده است: «من حتی یک بار هم ایشان را زیارت نکرده‌ام. طبق روال حرفه‌ای پیشنهاد همکاری با ایشان را رد کردم، اما گویا نتیجه نامطلوب در پی سماجت، منجر به عصبیت خودشان گشته.»

 

این بازیگر سینما با اشاره به برخی فیلم‌های این فیلمساز از جمله «داماد خوش قدم»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»،‌ «پسر تهرونی»، «عروس خوش‌قدم» و «نون خامه‌ای»، گفته است: «سوال اینجاست که اسامی این فیلم‌ها دقیقاً به کجای انسان کامل مربوط می شود که ایشان از آن دم می‌زند؟ می‌بایست دیه و تاوان صدبار مردن را برای شرکت دراین فیلم‌ها دریافت.»

وی در ادامه پاسخ خود اضافه کرده است: «اصولاً بازیگران، کارهای خوب را اصطلاحاً سفید امضا می‌کنند و کارهای ضعیف را به بهانه‌هایی رد می‌کنند. در کارنامه کاری بنده نقاط ضعیفی دیده می‌شود که میل ندارم به تعداد آن‌ها اضافه کنم. این درست که شیوه‌های مودبانه‌تری برای رد درخواست به فیلمسازانی چنین وجود دارد اما من معتقدم هر فیلم‌ساز ضعیفی حق آن را دارد که نظر واقعی مرا درباره کار خویش بداند. پس از منظر مادی نظرم را عنوان می کنم تا به روحیه کاسبکارانه دوستان که جنبنده‌تر از بخش فرهنگی‌شان است بربخورد. نیز از همکاران بازیگر خواهشمندم در پس پرده مراعات، نسبت سینماکارانی مشابه، پنهان نمانند.»

بهداد هم‌چنین با پوزش از این‌ فیلمساز و اینکه ممکن است این یادداشت باعث رنجش او شود،‌ بیان کرده است: «اینکه سایت‌های زرد سینمایی چنین خبر پیش پاافتاده‌ای را منتشر می‌کنند جای تعجب ندارد. این شغل ماست، اما جای تاسف است که رسانه ملی (تلویزیون) به خبری تا این حد نازل، دامن می‌زند و موضوع و مبلغ را جدی جلوه می‌دهد. جامعه لبریز از خشم و قضاوت است. شما کارشناس باشید. شایعه را شبیه گزارش، نمایش ندهید.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر